chceauto.pl
x
Volkswagen Id.3 już w Polsce. Ceny

Volkswagen Id.3 już w Polsce. Ceny

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2020-08-26 Opinie
Volkswagen wprowadza na polski rynek model ID.3. Samochód zbudowano na bazie modułowej platformy podłogowej MEB przeznaczonej do budowy samochodów elektrycznych. Początkowo auto oferowane będzie wyłącznie z silnikiem elektrycznym o mocy 204 KM, który napędza tylne koła i ceny takiego pojazdu zaczynają się od 155 890 zł (z bateriami 58 kWh; dostępna jest również wersja o pojemności 77 kWh).

Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3
W późniejszym etapie do oferty dołączy ID.3 Pure. Będzie on napędzany silnikiem o mocy 136 KM, który będzie czerpał energię z baterii 45 kWh. Ma ona pozwolić na przejechanie do 330 kilometrów. Dostępny on będzie w cenie wynoszącej mniej niż 130 tys. zł.

Dziś, w chwili rozpoczęcia sprzedaży ID.3 jest dostępny w siedmiu zdefiniowanych wersjach, które zawierają najchętniej wybierane wyposażenie. Dzięki temu wybór preferowanej wersji jest bardzo prosty, a fabryka w Zwickau może szybciej wyprodukować zamówiony egzemplarz.

ID.3 z akumulatorem o pojemności 58 kWh, który pozwala na pokonanie 426 km (wg WLTP), jest dostępny w wersjach:

• Pro Performance za 155 890 zł,
• Pro Performance Life za 164 490 zł,
• Pro Performance Business za 178 190 zł,
• Pro Performance Style za 178 990 zł,
• Pro Performance Family za 182 890 zł.

Wersje ID.3 wyposażone w akumulator o pojemności 77 kWh, który zapewnia zasięg do 549 km (wg WLTP), to:
• Pro S za 179 990 zł,
• Pro S Tour za 214 490 zł.

Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3
Podczas konfiguracji modelu, w pierwszym kroku należy wybrać jedną z wymienionych powyżej, preferowaną wersję ID.3. Na kolejnym etapie zdecydować należy o kolorystyce: wnętrza (oferowane są trzy warianty) i nadwozia (dostępnych jest sześć lakierów).

Po wybraniu preferowanych obręczy kół (dostępne są zarówno 18”, 19” jak i 20-calowe), klient może zdecydować się na wyposażenie opcjonalne (np. pompa ciepła, bagażnik do przewozu rowerów, kabel do ładowania Mode-2, akcesoria).

Wyposażenie seryjne Volkswagena ID.3 w wersji podstawowej Pro Performance zawiera m.in. systemy asystujące Front Assist, Lane Assist, Traffic Sign Recognition oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu.

Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3
Na komfort podróżowania wpłynie dostępna w standardzie klimatyzacja Climatronic z możliwościami chłodzenia wnętrza podczas postoju oraz programowania chłodzenia na określoną godzinę.

Dostępny za 155 890 zł ID.3 może ponadto pochwalić się także dostępnością zaawansowanych rozwiązań świetlnych (światła z przodu i z tyłu w technologii LED, oświetlenie ID.Light we wnętrzu, oświetlenie nastrojowe w 10 kolorach do wyboru) oraz: systemem obsługi głosowej, 10-calowym ekran dotykowy systemu infotainment i bezprzewodową łącznością czy multifunkcyjną kierownicą.

Samochód w tej wersji można ładować: z mocą 100 kW prądem stałym (125 kW dla wersji Pro S) i 11 kW prądem zmiennym.

Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3
Docelowo oferta ID.3 obejmie pięć pakietów wyposażenia, dostępnych jako Basic lub Plus, w zależności od wersji. Są to pakiety: Design, Infotainment, Comfort, Assistance i Sport (tylko w wersji Plus). Poszczególne pakiety są elementami wyposażenia standardowego aktualnie dostępnych wersji, skonfigurowanych na akumulatorach Pro Performance i Pro S.

Kabina ID.3 jest bardzo przestronna. Kierowca i pasażer siedzą dość wysoko (w podłodze zabudowano akumulatory), miejsca w aucie zajmuje się łatwo i wygodnie, a wyższa pozycja siedzeń sprawia, że widoczność ze środka jest bardzo dobra. Z tyłu miejsca jest tak dużo, jak w tradycyjnym samochodzie klasy średniej.

Pojemność bagażnika wynosi standardowo 385 litrów, a po złożeniu dzielonego oparcia kanapy rośnie do 1 267 litrów (mierzone po dach).

ID.3 Pro S i Pro S Tour jest homologowany dla czterech osób, wszystkie pozostałe wersje – dla pięciu.


Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Volkswagen Id.3 już w Polsce. Ceny - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Id.3 już w Polsce. CenyVolkswagen Id.3 już w Polsce. CenyVolkswagen Id.3 już w Polsce. CenyVolkswagen Id.3 już w Polsce. CenyVolkswagen Id.3 już w Polsce. Ceny

Zobacz także

Skoda Enyaq iV - pierwszy elektryczny suv Skody

Skoda Enyaq iV - pierwszy elektryczny suv Skody 2020-09-01

Wiemy już, jak wygląda pierwszy model Grupy VW zbudowany w oparciu o platformę MEB. Enyaq iV to "przedskoczek" nowego Volkswagena ID.4.ENYAQ iV ma 4649 mm długości, 1879 mm szerokości i 1616 mm wysokości. Rozstaw osi wynoszący 2765 mm i brak tunelu...
Skoda Enyaq iV na zdjęciach

Skoda Enyaq iV na zdjęciach 2020-08-26

1 września odbędzie się oficjalna premiera Skody Enyaq iV - pierwszego elektrycznego modelu marki. Odbędzie się ona podczas uroczystego spotkania w Pradze, jak i w formule online. Wydarzenie po raz pierwszy będzie transmitowane przy wykorzystaniu...
13 tys. elektryków w Polsce

13 tys. elektryków w Polsce 2020-08-25

Według danych z końca lipca 2020 roku., w Polsce było zarejestrowanych łącznie 13 057 samochodów osobowych z napędem elektrycznym. Przez pierwsze siedem miesięcy bieżącego roku przybyło ich dokładnie 4 061 sztuk, czyli o 78 proc. więcej niż w...
Jaguar I-Pace po zmianach

Jaguar I-Pace po zmianach 2020-08-24

Jaguar poddał modernizacji swój pierwszy elektryczny model, czyli I-Pace.Jedną z największych nowości jest nowy system multimedialny, którego sercem jest 10-calowy ekran dotykowy. System oczywiście współpracuje z Android Auto i Apple CarPlay. W...
Ruszyła produkcja Volkswagena ID.4

Ruszyła produkcja Volkswagena ID.4 2020-08-21

Powiększa się rodzina modeli ID. – właśnie rozpoczęła się seryjna produkcja ID.4, pierwszego SUV-a Volkswagena wyposażonego wyłącznie w elektryczny napęd. Z powodu pandemii uroczystość inauguracji odbyła się wirtualnie w internecie.Światowa...
Jak Polacy widzą elektryczne auta?

Jak Polacy widzą elektryczne auta? 2020-08-20

Zdaniem respondentów, auta na prąd są drogie, ale rzadziej trafiają do serwisu, a jazda nimi jest tańsza niż samochodami z silnikiem spalinowym.Jakie jest podejście Polaków do fundamentalnych kwestii związanych z samochodami elektrycznymi? Zbadał to...
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.