chceauto.pl
x
Roczny SUV za 30 tys. zł? To możliwe!

Roczny SUV za 30 tys. zł? To możliwe!

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2011-06-05 Opinie
Czy możliwy jest zakup używanego, ale młodego i objętego gwarancją SUV-a za około 30 tysięcy złotych? Jak najbardziej!

Dacia Duster to najnowszy model rumuńskiego producenta. Samochód debiutował na salonie w Genewie w 2010 roku i spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem na rynku.

Dustera oparto na płycie podłogowej Dacii Logan, również wnętrze pochodzi z tego modelu. Duster jest oferowany zarówno w wersji z napędem na przód, jak i obie osie - układ napędu wszystkich kół pochodzi z Nissana Qashqai (jak wiadomo, Dacia należy do Renault, a Renault wraz z Nissanem tworzą alians).

Duster obecnie stanowi absolutny bestseller Dacii. Od początku roku w polskich salonach sprzedano 1316 egzemplarzy tego modelu, czyli więcej niż pozostałych modeli razem wziętych (Sandero - 658, Logan MCV - 502, Logan - 27).

Dacia Duster
Dacia Duster
Dacia Duster na rynku jest stosunkowo krótko, ponadto wszystkie egzemplarze objęte są gwarancją. Mimo wszystko warto zauważyć, że auta cieszą się dobrą opinią użytkowników - serwisy odwiedzają najczęściej wyłącznie przy okazji okresowych przeglądów gwarancyjnych. Z tego względu oferta na rynku wtórnym nie jest zbyt bogata, można jednak znaleźć egzemplarze z roku 2010 za około 30-35 tysięcy zł (ceny wahają się w zależności od silnika i typu napędu).

To oznacza, że w segmencie SUV-ów Duster nie ma praktycznie konkurencji.

Opinie i komentarze na temat artykułu

marcin
6 czerwca 2011
Co za bzdury roczny duster to chyba powypadkowo ceny zacyznaja sie od 40tys
Alojzy
6 czerwca 2011
W tym wypadku cena akurat jest wygórowana. Te samochody powinny być dodawane do zestawów Happy Meal [czesc]
Redakcja serwisu ChceKupicAuto.pl
6 czerwca 2011
Za 40 tys. można kupić fabrycznie nowy samochód z 2011 roku z silnikiem benzynowym i napędem jednej osi.
tomek
6 czerwca 2011
Należy chyba dodać o jakiej wersji Dustera mowa w artykule. Faktycznie można kupić nową Drakule za 40 tys., ale można również wydać na nią 70 tys. Jak zostaną dookreślone szczegóły nie będzie żadnych wątpliwości.
clk 230
6 czerwca 2011
tylko kto po roku sprzedaje samochód ??
Juzek
7 czerwca 2011
Kto sprzedaje po roku? Ktoś, kto się wstydzi zakupu.
Malec
7 czerwca 2011
Mnie Dacia kojarzy się i bezie się kojarzyła z marką dla ludzi skąpych. Nadwozie Dustera nie jest brzydkie, lecz znaczek Dacia dyskwalifikuje ten samochód. Na jego posiadaczu zawsze będzie ciążyło piętno człowieka, który chce mało wydać. Prestiżu mu ten samochód nie doda. Dlatego właśnie po roku następuje tak ogromny spadek wartości tego samochodu.
Rafał
8 czerwca 2011
Widzę , że " Malec" jest zakompleksiony jak chce kupnem samochodu podwyższać sobie prestiż. Podejrzewam że jest zbyt mały, pewnie ma duży samochód niemiecki.
Little
9 czerwca 2011
No cóż Rafale, jeśli jesteś właścicielem Dacii to i tak nie zrozumiesz, że Dacia splendoru swojemu właścicielowi nie przynosi. Fora miłośników tej marki stworzono właśnie po to, by leczyć tych nieszczęśników z kompleksów. Dalej z uporem maniaka będę powtarzał Dacia to jedna wielka pomyłka, posiadanie takiego samochodu ciągnie jego właściciela w dół a nie do góry
daz
16 czerwca 2011
Little a czym ty jeżdzisz ? ferarii, jaguar, zonda? czy 14 letni golf?
Kazdy kupuje to co chce
ferari
16 czerwca 2011
Trzeba być zakompleksionym debilem żeby kupować sobie samochód dla splendoru i prestiżu, zamiast do wygodnego przemieszczania się.
P. K.
16 czerwca 2011
Ja jestem zadowolony z mojego "Dusterka", mało pali i dobrze się prowadzi. Na razie mnie nie zawiódł. Uważam że SUV-y to idealne auta na polskie drogi. Mieć a nie mieć czyni sporo, a znaczek? To dobre dla snoba, albo co gorsza "buraka". Na zachodzie nie mają z tego powodu kompleksów i tam ten model sprzedaje się jeszcze lepiej.

Roczny SUV za 30 tys. zł? To możliwe! - GALERIA ZDJĘĆ

Roczny SUV za 30 tys. zł? To możliwe!Roczny SUV za 30 tys. zł? To możliwe!

Zobacz także

Test: Suzuki Ignis CVT – dlaczego nie ma więcej takich aut?

Test: Suzuki Ignis CVT – dlaczego nie ma więcej takich aut? 2024-05-16

[b]Suzuki Ignis po raz pierwszy wyjechało na drogi w 2000 roku, oferując zaskakujące na tamte czasy połączenie auta miejskiego z cechami terenówki. Do 2008 roku powstały dwie odsłony tego modelu, ale później produkcję Ignisa wstrzymano aż na osiem...
Test: Honda HR-V e:HEV – udany przykład pójścia na przekór

Test: Honda HR-V e:HEV – udany przykład pójścia na przekór 2024-04-15

Prezentacja pierwszej Hondy HR-V miała miejsce w 1997 roku, ale seryjna produkcja rozpoczęła się dwa lata później. Debiut tego modelu odbył się w czasach, w których wszelkiego rodzaju SUVy i crossovery dopiero zaczęły pojawiać się na rynku....
Dacia Duster III (2024). Polskie ceny są atrakcyjne

Dacia Duster III (2024). Polskie ceny są atrakcyjne 2024-03-27

Dacia otwiera zamówienia na nowego Dustera w Polsce. Gama napędowa tego modelu będzie szeroka. W ofercie znajdzie się m.in. pełna hybryda, hybryda typu mild, silnik z fabrycznym LPG, oraz z napędem na dwa lub cztery koła.
Test: Volkswagen Taigo R-Line 1.5 TSI 150 KM – SUV coupe w segmencie B

Test: Volkswagen Taigo R-Line 1.5 TSI 150 KM – SUV coupe w segmencie B 2024-03-21

VW Taigo w Europie pojawił się w 2021 roku, ale już rok wcześniej dostępny był w Brazylii, tylko że pod nazwą Nivus. Taigo to nie jest kolejny powtarzalny miejski crossover – producent podkreśla, że to SUV coupe i trzeba przyznać, że w tej klasie...
Test: Seat Arona FR – sprawdzamy najmocniejszą wersję

Test: Seat Arona FR – sprawdzamy najmocniejszą wersję 2024-03-17

Seat Arona to miejski SUV/crossover, który został zaprezentowany w 2017 rok, prawie równo z nową odsłoną modelu Ibiza – w uproszczeniu można powiedzieć, że Arona to taka „uterenowiona” wersja Ibizy. Auto zostało ciepło przyjęte przez rynek,...
Test: Skoda Karoq 1.5 150 KM DSG – prosty przepis na sukces

Test: Skoda Karoq 1.5 150 KM DSG – prosty przepis na sukces 2024-03-11

Skoda Karoq swój debiut miała w 2017 roku i była odpowiedzią na dynamicznie rozwijający się segment kompaktowych SUVów. W 2021 roku samochód przeszedł gruntowny lifting, a my sprawdzamy, czym odświeżona Skoda Karoq zamierza przekonać do siebie...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS