chceauto.pl
x
Katalog samochodów

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochoód jako pierwszy!
Rok produkcji
2009
Średnia cena
40 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1742 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1430 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
200 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
7.4 s.
Prędkość maksymalna
230 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Zasięg
740 km (średni rzeczywisty)
Koszt przejechania 100 km
35 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
18000 km czyli po 12 miesiącach
Zużycie paliwa
9.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
18 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.1 s.
Prędkość maksymalna
209 km/h

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KM

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM

Lancia Delta

Lancia Delta to model, który jest dowodem na to, jak Fiat nie ma pomysłu na rozwój Lancii. Pierwsza generacja tego samochodu, produkowana w latach 80-tych, dominowała na rajdowych trasach. Kolejna, która z fabryki wyjeżdżała w latach 90-tych, była już zwykłym kompaktem, który "jechał" na kultowej nazwie.

A później nastąpiła niemal dziesięcioletnia przerwa w produkcji Delty. Gdy wreszcie w 2008 roku pojawił się nowy model, fani nie kryli oburzenia - samochód był ekskluzywnym kompaktem, który całkowicie zrywał z rajdową legendą.

Lancia Delta III

Obecna generacja Lancii Delty zadebiutowała w 2008 roku.

Samochód to całkowicie nowa konstrukcja bazująca na podzespołach Fiata Bravo (m.in przedłużona o 10 cm płyta podłogowa). Występujące tylko jako pięciodrzwiowy hatchback auto produkowane jest we włoskiej fabryce marki w Turynie. Wszystkie oferowane do napędu auta silniki (benzynowe i diesla) wyposażone są w turbodoładowanie. Standardowo sprzęgane są z sześciostopniowymi, ręcznymi skrzyniami biegów.

W podstawowej wersji każda Delta ma na pokładzie 6 poduszek powietrznych, światła przeciwmgielne, manualną klimatyzację, system audio z odtwarzaczem CD i plików MP3 (sterowane z kierownicy), przedni podłokietnik z chłodzonym schowkiem, regulowaną tylną kanapę oraz pakiet elektryczny. W standardzie otrzymamy też "absolute handling system", który za pomocą odpowiedniego dohamowywania kół osi przedniej działa podobnie do mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu.

Auto nie należy do awaryjnych, większość dostępnych na rynku wtórnym pojazdów jest jeszcze na gwarancji. Nie wszystkim przypadnie jednak do gustu dyskusyjna stylistyka oraz wnętrze, które mimo że wykonane z materiałów wysokiej jakości (skóra), to jednak wyraźnie przypomina to z Fiata Bravo.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-07-24

INNE SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

INNE NADWOZIA

Lancia Delta CRASHTEST

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Advertisement
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.