chceauto.pl
x
Tylnonapędowe szaleństwo za 20 tys. zł!

Tylnonapędowe szaleństwo za 20 tys. zł!

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2011-07-27 Opinie
Większości kierowców Mercedes kojarzy się ze statyczną limuzyną do dostojnego przemieszczania się z miejsca na miejsce.

Auta tej marki wybierają głównie fani komfortu, amatorzy sportowych emocji decydują się przeważnie na pojazd sygnowany logiem BMW. W ofercie Mercedesa znajduje się jednak kilka aut, które potrafią zapewnić kierowcom olbrzymią dawkę emocji. Jednym z nich jest np. debiutujący właśnie model C 63 AMG Black Series – najszybsza klasa C w historii!

C63 AMG wyposażono w silnik V8 zaadaptowany z „Gullwinga” SLS. Jednostka napędowa rozwija moc 517 KM, maksymalny moment obrotowy to aż 620 Nm. Napęd przekazywany jest za pośrednictwem automatycznej, 7-stopniowej skrzyni biegów na tylną oś. W trybie sportowym, zmiana przełożenia trwa zaledwie 100 milisekund.

Najstarsze roczniki W202 sygnowane logiem AMG kupić można za mniej niż 20 tys. zł
Najstarsze roczniki W202 sygnowane logiem AMG kupić można za mniej niż 20 tys. zł
Najszybsza C-klasa w historii rozpędza się do 100 km/h w 4,2 s. czyli szybciej niż najmocniejsze BMW M3. By oszczędzić masę, z wyposażenia zniknęła tylna kanapa (będzie montowana na życzenie), auto wyposażono w 19-calowe kute felgi, które są o 11 kg lżejsze niż standardowe.

Samochód trafi do salonów w styczniu 2012 roku. Cena podstawowego modelu to – bagatela – 115 tys. euro, czyli przeszło 462 tys. zł.

Na szczęście, kupić bardzo szybkiego Mercedesa klasy C wystarczy posiadać o wiele skromniejszy budżet. Już za 17-20 tys. zł można stać się właścicielem klasy C typoszeregu W202 sygnowanej logiem AMG. Auta z roczników 1998-2000 wyposażone są w silnik o pojemności 4,2 l rozwijający aż 306 KM. Dzięki temu przyspieszenie do 100 km/h zajmuje jedynie 6,5 s.

Więcej na temat używanej klasy C z silnikiem AMG znajdziesz tutaj.

Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Tylnonapędowe szaleństwo za 20 tys. zł! - GALERIA ZDJĘĆ

Tylnonapędowe szaleństwo za 20 tys. zł!Tylnonapędowe szaleństwo za 20 tys. zł!

Zobacz także

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ Final Edition

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ Final Edition 2022-06-21

Mercedes-AMG żegna się z modelami z serii W/S 213, prezentując szczególnie bogato wyposażoną specjalną edycję E 63 S 4MATIC+ Final Edition. Samochód napędzany jest przez 4,0-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 450 kW (612 KM) i posiada napęd na...
Mercedes-AMG C 43 z czterocylindrowym silnikiem

Mercedes-AMG C 43 z czterocylindrowym silnikiem 2022-04-30

Mercedes klasy C obecnej generacji debiutował w 2021 roku. Teraz niemiecki koncern pokazał pierwszą wersję sygnowaną przez AMG. Oto Mercedes-AMG C 43 4Matic.Poprzednia generacja pojazdu o tym oznaczeniu napędzana była trzylitrowym, sześciocylindrowym...
Mercedes-AMG SL 43 z czterocylindrowym silnikiem

Mercedes-AMG SL 43 z czterocylindrowym silnikiem 2022-04-08

Mercedes poszerza gamę modelu AMG SL o nową wersję. Ten czteroosobowy kabriolet z miękkim dachem będzie dostępny również z silnikiem... czterocylindrowym.Przypomnijmy, nowa generacja Mercedesa-AMG SL została zaprezentowana w październiku 2021 roku....
Mercedes-AMG EQE 43 i EQE 53

Mercedes-AMG EQE 43 i EQE 53 2022-02-16

Mercedes rozszerza gamę elektrycznych modeli sygnowanych przez AMG. Do modelu EQS dołącza EQE i to od razu w dwóch wersjach - jako EQE 43 4Matic i EQE 53 4Matic+.Mercedes-AMG EQE 43 napędzany jest przez umieszczone przy osiach dwa silniki elektryczne o...
Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion

Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion 2021-12-18

W polskich salonach można zamawiać już nowego Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Cena modelu wynosi od 728 600 zł. Luksusowa limuzyna o mocy do 560 kW (761 KM) oraz 578 km zasięgu (WLTP; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP: 21,4 kWh/100 km) została...
Mercedes klasy C jako hybryda plug-in

Mercedes klasy C jako hybryda plug-in 2021-11-03

Niedługo po premierze nowej generacji Klasy C do oferty modelu dołączają warianty C 300 e Limuzyna oraz C 300 e Kombi – pierwsze odmiany z hybrydowym napędem plug-in. Standardem w obu wersjach jest samopoziomowanie, realizowane dzięki pneumatycznemu...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS