chceauto.pl
x

Porsche Cayenne II FL Turbo S 570 KM

Porsche Cayenne II FL Turbo S 570 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
361 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
4806 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2235 kg
Ładowność
665 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
570 KM
0-100 km/h
4.1 s.
V max
284 km/h
Zasięg
510 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
19.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
129 zł
Zbiornik paliwa
100 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
295/35 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
670 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Porsche Cayenne II FL Turbo S 570 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KMPorsche Cayenne II FL Turbo S 570 KM

Porsche Cayenne II FL Turbo S 570 KM

Porsche Cayenne

Porsche Cayenne to pierwszy SUV w ofercie niemieckiej marki. Samochód powstawał wspólnie z Volkswagenem - jego odpowiednikiem w palecie modeli marki z Wolfsburga jest Touareg.

Auto oferowane jest wyłącznie z dużymi 6 lub 8-cylindrowymi jednostkami napędowymi - wszystkie egzemplarze wyposażone są w napęd na cztery koła. Co ważne, to jeden z niewielu samochodów klasy SUV, który nieźle radzi sobie również poza utwardzonymi drogami.

Mało kto decyduje się jednak na zakup Cayenne, by zakosztować jazdy po bezdrożach - serwisowanie, nawet w przypadku najstarszych aut z silnikami wysokoprężnymi - wciąż kosztować może majątek. Obecnie w ofercie Porsche znajduje się druga generacja modelu.

Porsche Cayenne II FL

Druga generacja Porsche Cayenne zadebiutowała na salonie genewskim w 2010 roku i wkrótce potem trafiła na rynek. W 2014 roku samochód poddano liftingowi.

W stosunku do poprzedniego modelu nowy Cayenne jest nieco bardziej agresywny stylistycznie, ponadto jest aż o 250 kg lżejszy, głównie dzięki zastosowaniu nowoczesnych lekkich materiałów, jak aluminium. To przekłada się zarówno na właściwości jezdne, jak i zużycie paliwa. A ten ostatni parametr jest szczególnie ważny ze względu na związaną z nim emisję spalin, od której w Europie zależy wysokość podatków.

Cayenne II ma nieco mniejszy prześwit niż poprzednik, ale zachowano wysokie zdolności terenowe, którymi mógł pochwalić się poprzednik.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-01-09

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Porsche Cayenne S E-Hybrid. Nowość2023-09-26Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid. Tak mocnego nie było!2023-08-29Porsche Cayenne po liftingu2023-04-19Nowe Porsche Cayenne. Pierwsze zdjęcia kabiny2023-03-31Porsche Cayenne po modernizacji w ostatnich testach2023-02-10Porsche Cayenne Turbo GT2021-07-02

Porsche Cayenne II FL Turbo S 570 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz GLS

Mercedes GLS

63 AMG 585 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 267 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X5

BMW X5

M 600 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 242 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X6

BMW X6

M 600 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 245 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLE

Mercedes GLE

63 AMG 557 KM benzyna2017SUVautomat4x4
cena średnia 253 000 zł
OCENY
Dostępność

Porsche Cayenne II FL Turbo S 570 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS