chceauto.pl
x
Porsche 911 GTS. Polskie ceny!

Porsche 911 GTS. Polskie ceny!

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2017-01-10 Opinie
Porsche poszerza linię produktową 911 o modele GTS. W marcu 2017 do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów: 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupé lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na obie.

Porsche 911 GTS. Polskie ceny!
Nowo opracowany, turbodoładowany, 6-cylindrowy silnik typu bokser o pojemności 3 litrów generuje moc zwiększoną do 450 KM. To o 30 KM więcej niż 911 Carrera S i o 20 KM więcej niż poprzedni model GTS z jednostką wolnossącą. Wszystkie warianty oferowane są do wyboru z siedmiobiegową skrzynią manualną lub opcjonalną przekładnią Porsche Doppelkupplung (PDK).

Porsche 911 GTS. Polskie ceny!
Maksymalny moment obrotowy o wartości 550 Nm, dostępny jest w szerokim zakresie od 2150 do 5000 obr./min. Standardowo wszystkie modele GTS wyposażone są w układ Porsche Active Suspension Management (PASM). GTS w wersji coupé dysponuje sportowym zawieszeniem PASM z prześwitem zmniejszonym o 10 mm. Najlepszym sprinterem w gamie jest - standardowo wyposażony w pakiet Sport Chrono - wariant 911 Carrera 4 GTS Coupé. Z przekładnią Porsche Doppelkupplung (PDK) przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,6 s. Wszystkie modele GTS osiągają prędkość maksymalną przekraczającą 300 km/h. Najszybsze jest coupé z manualną skrzynią biegów i napędem na tylne koła – rozpędza się do 312 km/h.

Na tle pozostałych „911” modele GTS wyróżniają się nie tylko technologią, ale i designem. Wszystkie warianty bazują na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1852 mm szerokości – nawet te z napędem na koła tylnej osi. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design.

Porsche 911 GTS. Polskie ceny!
Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S. Również z tyłu GTS-y są nie do pomylenia: mają przyciemniane lampy, kratę wlotu powietrza z czarnym, satynowym wykończeniem i umieszczone centralnie dwie końcówki sportowego układu wydechowego, który należy do wyposażenia standardowego. Dla wariantów czteronapędowych zarezerwowano ozdobny pas pomiędzy lampami w kolorze czarnym, a dla czteronapędowych – pas z podświetleniem. Stylizacji nadwozia dopełniają boczne lusterka Sport Design, 20-calowe obręcze z satynowym wykończeniem w kolorze czarnym i centralną śrubą oraz oznaczenie modelu GTS na drzwiach. Także charakterystyczny pałąk modelu Targa po raz pierwszy ma kolor czarny, nadając wariantowi 911 Targa 4 GTS szczególnie wyrazisty wygląd.

Modele 911 GTS można zamawiać już w Porsche Centrach. Ich ceny zaczynają się od:

- 911 Carrera GTS Coupé: 617 220 PLN

- 911 Carrera GTS Cabriolet: 680 520 PLN

- 911 Carrera 4 GTS Coupé: 652 650 PLN

- 911 Carrera 4 GTS Cabriolet: 715 950 PLN

- 911 Targa 4 GTS: 715 950 PLN

Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Porsche 911 GTS. Polskie ceny! - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche 911 GTS. Polskie ceny!Porsche 911 GTS. Polskie ceny!Porsche 911 GTS. Polskie ceny!Porsche 911 GTS. Polskie ceny!Porsche 911 GTS. Polskie ceny!Porsche 911 GTS. Polskie ceny!Porsche 911 GTS. Polskie ceny!Porsche 911 GTS. Polskie ceny!

Zobacz także

Porsche 911 Turbo. Kolejna nowość!

Porsche 911 Turbo. Kolejna nowość! 2020-07-19

Po rynkowej premierze 911 Turbo S, która miała miejsce w marcu, do oferty dołącza nowa generacja 911 Turbo z nadwoziami Coupé oraz Cabriolet. Samochód jest napędzany silnikiem o mocy 427 kW (580 KM), czyli o 30 kW (40 KM) wyższej niż w poprzednikach,...
Porsche 911 Targa 4 oraz 911 Targa 4S

Porsche 911 Targa 4 oraz 911 Targa 4S 2020-05-18

Do Coupé i Cabrioleta dołącza trzecia odmiana nadwoziowa nowej generacji 911 – w postaci czteronapędowych wariantów 911 Targa 4 oraz 911 Targa 4S. Wizytówką 911 Targa pozostaje innowacyjny, w pełni automatycznie sterowany system dachowy, który –...
Klasyk z nawigacją? Dlaczego nie?

Klasyk z nawigacją? Dlaczego nie? 2020-04-30

Niewiele marek zapewnia właścicielom klasyków tak olbrzymie wsparcie, jak Porsche. Niemiecka firma zaprezentowała włąśnie nowy system info-rozrywki dedykowany do youngtimerów. Porsche Classic Communication Management - bo tak nazywa się nowe...
Porsche 911 Turbo S. Potężne!

Porsche 911 Turbo S. Potężne! 2020-03-04

Nie na odwołanym salonie w Genewie ale podczas specjalnej konferencji online Porsche zaprezentowało nową generację 911 Turbo S, czyli topową odmianę kultowego modelu.Porsche 911 Turbo S będzie oferowane jako coupe i cabriolet. Obie wersje nadwoziowe...
To już koniec Porsche 911 typoszeregu 991

To już koniec Porsche 911 typoszeregu 991 2019-12-27

Porsche zakończyło produkcję modelu 911 typoszeregu 991. To najchętniej kupowana i najliczniej produkowana wersja 911. W sumie powstało 233 540 egzemplarzy. Ostatni z nich opuścił właśnie linię produkcyjną – to 911 Speedster. Generacja 991...
Porsche Macan GTS

Porsche Macan GTS 2019-12-17

Porsche uzupełnia serię modelową Macan o jeszcze bardziej sportowy wariant - Macan GTS. To oczywiście skrót od słów Gran Turismo Sport. Charakterystyczny wygląd nadaje autu standardowy pakiet Sport Design z nowym wykończeniem przedniej i tylnej partii...
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.