chceauto.pl
x

Peugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
178 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
12.6 kWh
Waga
1736 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
180 KM
0-100 km/h
8.2 s.
V max
230 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17
235/45 R18
235/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
487 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 508 to samochód, który debiutował jesienią 2010 roku (rok później pojawiła się wersja kombi), i który zastąpił zarówno popularne auto klasy średniej, czyli model 407, jak i topową, flagową limuzynę marki - Peugeota 607.

I generacja przetrwała w produkcji długo, bo aż do 2018 roku, chociaż model ten nigdy nie okazał się bestsellerem. W marcu 2018 roku debiutowała zupełnie nowa, druga generacją, którą oparto na modułowej płycie podłogowej i która... jest mniejszym samochodem niż I generacja. W zamian samochód może być wyposażony w szereg systemów bezpieczeństwa, niedostępnych w I generacji.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-12-20

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Peugeot 508 po liftingu2023-02-26Peugeot 508 SW II. Polskie ceny2019-05-11Peugeot 508 - polskie ceny2018-07-03Peugeot 508 SW II generacji2018-06-06Peugeot 508 II generacji!2018-02-21Peugeot 508 po liftingu2014-06-22

Peugeot 508 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS