chceauto.pl
x

Peugeot 508 II 1.5 HDI 130 KM

Peugeot 508 II 1.5 HDI 130 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
70 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
diesel
Waga
1415 kg
Ładowność
585 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
130 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
210 km/h
Zasięg
820 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/60 R16
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
487 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 508 II 1.5 HDI 130 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KMPeugeot 508 II 1.5 HDI 130 KM

Peugeot 508 II 1.5 HDI 130 KM

Peugeot 508

Peugeot 508 to samochód, który debiutował jesienią 2010 roku (rok później pojawiła się wersja kombi), i który zastąpił zarówno popularne auto klasy średniej, czyli model 407, jak i topową, flagową limuzynę marki - Peugeota 607.

I generacja przetrwała w produkcji długo, bo aż do 2018 roku, chociaż model ten nigdy nie okazał się bestsellerem. W marcu 2018 roku debiutowała zupełnie nowa, druga generacją, którą oparto na modułowej płycie podłogowej i która... jest mniejszym samochodem niż I generacja. W zamian samochód może być wyposażony w szereg systemów bezpieczeństwa, niedostępnych w I generacji.

Peugeot 508 II

Druga generacja Peugeota 508 debiutowała na salonie genewskim w marcu 2018 roku.

Samochód został zbudowany na modułowej płycie podłogowej EMP2, ma 4,75 m długości, czyli... aż o 8 cm mniej niż pierwsza generacja, co jest sporym zaskoczeniem.

Ponadto Peugeot 508 II jest o aż o 6 cm niższy (jego wysokość to 1,4 m), dzięki czemu ma obniżony środek ciężkości (co wpływa pozytywnie na właściwości jezdne) i poprawiona została aerodynamika (współczynnik oporu Cx to 0,26), a przez to - zużycie paliwa. Zwiększono za to, do 1,84 m (o 2 cm), szerokość nadwozia, zmniejszając jednocześnie parametr kluczowy dla rozmiarów wnętrza, czyli rozstaw osi. Mierzy on 2,79 m, czyli o 2,4 cm mniej niż w I generacji.

Mimo zmniejszenia wymiarów nadwozia, udało się wygospodarować bagażnik o pojemności 487 litrów. Złożenie tylnej kanapy pozwala przewieźć do 1537 litrów bagażu.

Mniejsze wymiary mają tez dobre strony - nowy Peugeot 508 jest wyraźnie zwrotniejszy od poprzednika - średnica zawracania to tylko 10,8 m, czyli aż o 1,5 m mniej niż w aucie pierwszej generacji. Ponadto wyraźnie, bo średnio o około 70 kg zmniejszyła się masa samochodu.

We wnętrzu Peugeota 508 II znajdziemy system i-Cockpit, znany z innych nowych modeli francuskiej marki. Główne cechy systemu to niewielka kierownica i zegary, na które patrzymy ponad jej wieńcem. Zegary mogą być elektroniczne, ponadto drugi ekran, dotykowy, o maksymalnej wielkości 10 cali, znajdziemy na zwróconej w kierunku kierowcy konsoli środkowej.

Peugeot 508 II będzie mógł być wyposażony w szereg systemów poprawiających bezpieczeństwo i wspomagających kierowcę. Warto zwrócić uwagę na system noktowizji, który ma o 250 m większy zasięg niż reflektory i który umożliwia wykrycie pieszych czy zwierząt, wyświetlacz przezierny HUD (wysokiej rozdzielczości o rozmiarze 12,3 cala), adaptacyjny tempomat czy system automatycznego hamowania przed przeszkodą, który wykrywa również pieszych i rowerzystów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-07-25

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Peugeot 508 po liftingu2023-02-26Peugeot 508 SW II. Polskie ceny2019-05-11Peugeot 508 - polskie ceny2018-07-03Peugeot 508 SW II generacji2018-06-06Peugeot 508 II generacji!2018-02-21Peugeot 508 po liftingu2014-06-22

Peugeot 508 II 1.5 HDI 130 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Hyundai i40

Hyundai i40

1.7 CRDi 141 KM diesel2018sedanręcznaprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Optima

Kia Optima

1.7 CRDi 141 KM diesel2018sedanręcznaprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

1.6 TDI 120 KM diesel2018sedanręcznaprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Talisman

Renault Talisman

1.6 dCi 130 KM diesel2018sedanręcznaprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność

Peugeot 508 II 1.5 HDI 130 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS