chceauto.pl
x
Ford Wyprzedaż 2017
Katalog samochodów

Lancia Thema II 3.0 Multijet 190 KM

Lancia Thema II 3.0 Multijet 190 KM
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2011
Średnia cena
78 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2987 cm3
Silnik
diesel
Waga
1963 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
190 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
220 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.1 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Zasięg
890 km (średni rzeczywisty)
Koszt przejechania 100 km
35 zł
Zbiornik paliwa
72 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
462 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Lancia Thema II 3.0 Multijet 190 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lancia Thema II 3.0 Multijet 190 KMLancia Thema II 3.0 Multijet 190 KMLancia Thema II 3.0 Multijet 190 KMLancia Thema II 3.0 Multijet 190 KMLancia Thema II 3.0 Multijet 190 KMLancia Thema II 3.0 Multijet 190 KMLancia Thema II 3.0 Multijet 190 KMLancia Thema II 3.0 Multijet 190 KM

Lancia Thema II 3.0 Multijet 190 KM

Pierwszy samochód o nazwie Thema pojawił się w roku 1984 i produkowany był przez całe 10 lat. Następnie auto zniknęło z oferty, a należąca do Fiata marka coraz bardziej ograniczała liczbę modeli, nie planując powrotu do klasy wyższej.

Do zwrotu doszło dopiero w 2011 roku, po fuzji Fiata i Chryslera. W ramach integracji oferty Lancia zaprezentowała model Chrysler 300C z własnym, luksusowym wnętrzem oraz zmienionym przodem. Auto otrzymało nazwę Thema.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-12-27

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Lancia Thema CRASHTEST

Lancia Thema II 3.0 Multijet 190 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Lancia Thema II 3.0 Multijet 190 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.