chceauto.pl
x

Renault Kangoo I 1.9D 65 KM

Renault Kangoo I 1.9D 65 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2001
Średnia cena
6 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1870 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI

Moc
65 KM
0-100 km/h
19.5 s.
V max
145 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
33 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiIdeał. Szeroki wybór tanich części, naprawę wykona każdy o zrobi to tanio tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
650 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Renault Kangoo I 1.9D 65 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Kangoo I 1.9D 65 KMRenault Kangoo I 1.9D 65 KMRenault Kangoo I 1.9D 65 KMRenault Kangoo I 1.9D 65 KM

Renault Kangoo I 1.9D 65 KM

Renault Kangoo

Kangoo to niewielkich rozmiarów samochód dostawczy przeznaczony dla małych przedsiębiorstw. W ofercie znajdowało się kilka wersji nadwoziowych, w tym osobowa, która całkiem sprawnie wywiąże się z roli auta rodzinnego. Samochody mają prosta budowę, co minimalizuje koszty napraw, chociaż sama konstrukcja nie należy do przesadnie trwałych. Największą zaletą Kangoo jest korzystny stosunek ceny do możliwości przewozowych i kosztów utrzymania.

Renault Kangoo I

Pierwsza generacja Renault Kangoo pojawiła się na rynku w 1997 roku. Samochód projektowany był głównie z myślą o małych przedsiębiorstwach, jednak przeszklone wersje z nadwoziem typu kombivan przypadły do gustu wielu klientom indywidualnym. Auto z powodzeniem spełniało oczekiwania ludzi, którzy cenią sobie aktywne spędzanie czasu - odsuwane drzwi ułatwiały załadunek, niewielki promień skrętu sprawiał, że łatwo było nim zaparkować. Trzeba jednak pamiętać, że dostawcze korzenia auta widoczne są na każdym kroku. Kokpit wykonano z nie najlepszych materiałów, we wnętrzu straszy nieosłonięta blacha.

W 2003 roku Kangoo poddany został gruntownemu liftingowi, chociaż nazywanie go nowym modelem byłoby nadużyciem. Podobnie, jak w innych modelach Renault z tych roczników do częstych usterek zaliczyć można awarie przełącznika zespolonego kierunkowskazów, centralnego zamka czy podnośników elektrycznie sterowanych szyb. W zawieszeniu na najczęstsze uszkodzenia narażone są łączniki stabilizatorów, elementy metalowo-gumowe czy sworznie wahaczy (wymienne bez konieczności kupowania całego elementu). Czasami pojawiają się również usterki zaworów recyrkulacji spalin i przepalają się uszczelki pod głowicą. Silniki i skrzynie biegów trapią wycieki olejów.
Trzeba jednak pamiętać, że Kangoo zaprojektowane zostało z myślą o ciężkiej pracy, więc „cywilne” przebiegi rzędu 20 tys. km rocznie nie stanowią dla niego żadnego wyzwania. Niestety znalezienie zadbanego egzemplarza z udokumentowaną historią nie będzie łatwe. Co ważne, samochód mimo „dostawczego” pochodzenia zaliczyć można do bezpiecznych. W testach euroNCAP uzyskał on notę czterech gwiazdek za ochronę dorosłych pasażerów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-10

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Renault Kangoo po liftingu2013-02-01Taka jest nowa Alpine. Wraca francuska legenda2012-05-26Citan coraz mniej niemiecki2013-10-16Mercedes jak Renault. Oto nowy Citan!2012-04-17TUV 2014. Tych aut raczej unikaj!2013-12-09Używane: silnik 1,5 l dCi2016-07-09

Renault Kangoo CRASHTEST

Renault Kangoo I 1.9D 65 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Fiat Doblo

Fiat Doblo

1.9D 63 KM diesel2001VANręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter

1.9 TD 68 KM diesel2001VANręcznaprzedni
cena średnia 13 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot Partner

Peugeot Partner

1.9 D 71 KM diesel2001VANręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność

Renault Kangoo I 1.9D 65 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.