chceauto.pl
x

Renault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KM

Renault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Ocena: 3.39 (oceny: 18)
Rok produkcji
2017
Średnia cena
36 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1197 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
120 KM
0-100 km/h
9.2 s.
V max
199 km/h
Zasięg
580 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
300 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Renault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KMRenault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KM

Renault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KM

Renault Clio

Renault Clio to jeden z najważniejszych modeli w całej historii tego francuskiego producenta. Ten należący do segmentu B samochód zadebiutował w 1990 roku, od razu zdobywając tytuł Samochodu Roku. Model ten produkowano przez osiem lat. W 1998 roku na rynek weszła zupełnie nowa II generacja Clio. Samochód odniósł tak duży sukces, że chociaż w 2005 roku do produkcji weszło Clio III, to ograniczoną do podstawowych wersji produkcję II generacji utrzymano aż do 2012 roku, czyli do debiutu Clio IV. Podobny zabieg zastosowano zresztą z Clio III, które jako Clio Collection produkowane jest równoległe z Clio IV.

Renault Clio IV FL

Renault Clio IV generacji zadebiutowało na salonie paryskim jesienią 2012 roku. Wkrótce potem samochód wszedł do produkcji. W marcu na salonie genewskim pokazano najmocniejszą wersję Clio o nazwie GT.

Stylistycznie Clio IV zmieniło się znacznie. Z przodu zintegrowano wykonane w technologii LED światła do jazdy dziennej, które jednak zdecydowanie zostały zdominowane przez potężne, umieszczone na przednim pasie logo. Z tyłu uwagę zwraca ukrycie klamek do tylnych drzwi w słupku C, to chyba pierwsze takie rozwiązanie w samochodzie zaliczanym do segmentu B. Obniżono zawieszenie i prześwit (a więc obniżeniu uległ środek ciężkości), zwiększono rozstaw kół, które zamontowano w narożnikach nadwozia.

W połowie 2016 roku model doczekał się zmodernizowanego pasa przedniego. Oprócz nowych zderzaków auto otrzymało przestylizowaną osłonę chłodnicy i zaprojektowane od podstaw reflektory. Nowe światła korzystają wyłącznie z technologii LED. Przy okazji liftingu w cennikach pojawiły się cztery nowe kolory nadwozia oraz odświeżone wzory obręczy i dekli kół.

Zmiany w kabinie są w praktyce niedostrzegalne. O nowy system multimedialny - R&Go – uzupełniono listę dostępnych już rozwiązań (Media Nav Evolution i Renault R-Link Evolution). Jazdę umilać może chociażby zestaw audio zaprojektowany przez Bose. Na liście dodatków znajdziemy też czujniki parkowania (przód i tył) oraz kamerę cofania.

Prszy okazji liftingu - dla najbardziej wymagających nabywców - przygotowano wzbogaconą, topową odmianę – Initiale Paris. Auto w tej wersji wyróżnia się unikatowym lakierem Givré Grey, obszytymi skórą (podciętą u dołu) kierownicą i lewarkiem zmiany biegów oraz przeprojektowanymi boczkami drzwi. Standardem są również skórzane (czarne lub biało-czarne) fotele.

Rozwiązania techniczne pozostały – w istocie – bez zmian. Nowością są jedynie – oferowane w standardzie - sześciostopniowe skrzynie biegów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-01-09

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Renault Clio po liftingu2023-04-18Renault Clio ma już 30 lat2020-08-24Nowe Renault Clio!2019-01-29Renault Clio RS i GT Line2016-07-10Renault Clio - lifting2016-06-1325 lat Renault Clio2016-06-04

Ogłoszenia

Renault Clio

Renault Clio

opolskie

49 500 zł

Renault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen C3

Citroen C3

1.2 PureTech 110 KM benzyna2017hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność
Suzuki Baleno

Suzuki Baleno

1.0 Boosterjet 110 KM benzyna2017hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 41 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Fabia

Skoda Fabia

1.2 TSI 110 KM benzyna2017hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 208

Peugeot 208

1.2 PureTech 110 KM benzyna2017hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A1

Audi A1

1.4 TFSI 125 KM benzyna2017hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz A-klasa

Mercedes A-klasa

180 122 KM benzyna2017hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 56 000 zł
OCENY
Dostępność

Renault Clio IV FL 1.2 TCe 120 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS