chceauto.pl
x

Porsche Macan I Diesel S 258 KM

Porsche Macan I Diesel S 258 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2015
Średnia cena
139 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
2967 cm3
Silnik
diesel
Waga
1880 kg
Ładowność
695 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
258 KM
0-100 km/h
6.3 s.
V max
230 km/h
Zasięg
650 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.2 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/60 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
500 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Porsche Macan I Diesel S 258 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KMPorsche Macan I Diesel S 258 KM

Porsche Macan I Diesel S 258 KM

Porsche Macan debiutowało na salonie w Los Angeles w listopadzie 2013 roku. Samochód, który zbudowano na płycie podłogowej Audi Q5 jest o 145 mm krótszy i o 16 mm węższy od Cayenne.

Nadwozie Macana mierzy dokładnie 4699 mm długości, 1923 mm szerokości i 1624 mm wysokości. W stosunku do Audi Q5 Macan jest aż o 70 mm dłuższy, 24 szerszy i o 34 mm niższy. Zupełnie inna jest też paleta jednostek napędowych i większość rozwiązań technicznych.

Układ zawieszenia zaprojektowano od podstaw. W stosunku do Audi większy (o 35 mm z przodu i 36 mm z tyłu) jest rozstaw kół. Z przodu zastosowano podwójne wahacze, a konstrukcję tylnej osi oparto o układ typu multilink. Samochód wyposażono również w elektrohydraulicze wspomaganie kierownicy. Na liście opcji znajduje się zawieszenie pneumatyczne.

Gama jednostek napędowych obejmuje silniki benzynowe o mocach od 340 do 400 KM i diesla o mocy 256 KM.

W lipcu 2018 roku pokazano wersję po liftingu. Przeprojektowano pas przedni, ale zmian jest więcej. Porsche wykorzystało lifting jako okazję do wprowadzenia kolejnych systemów wspomagających. Nowy asystent jazdy w korku Traffic Jam Assist, obejmujący adaptacyjny tempomat, zapewnia bardziej komfortowe prowadzenie przy prędkościach do 60 km/h. System ten nie tylko przyspiesza i hamuje w sposób częściowo zautomatyzowany, ale pomaga też w kierowaniu podczas jazdy w korku lub wolno poruszającym się strumieniu pojazdów. Nowy system Porsche Communication Management (PCM) sprawia, że Macan oferuje pełną łączność i liczne cyfrowe funkcje. Powyżej typowej dla Porsche, wznoszącej się konsoli środkowej znajduje się ekran dotykowy Full HD o przekątnej zwiększonej z 7 do 11 cali.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-07-30

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Porsche Macan T. Jedyny taki SUV2022-02-17Porsche Macan po kolejnej modernizacji2021-07-20Elektryczne Porsche Macan coraz bliżej2021-05-10Porsche Macan S zmodernizowane2018-12-11Macan po zmianach już w produkcji2018-09-03Porsche Macan po modernizacji2018-07-25

Porsche Macan I Diesel S 258 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW X5

BMW X5

30d 258 KM diesel2015SUVautomat4x4
cena średnia 141 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X3

BMW X3

30d 258 KM diesel2015SUVautomat4x4
cena średnia 138 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q5

Audi Q5

3.0 TDI 245 KM diesel2015SUVautomat4x4
cena średnia 140 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q7

Audi Q7

3.0 TDI 272 KM diesel2015SUVautomat4x4
cena średnia 151 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X6

BMW X6

30d 258 KM diesel2015SUVautomat4x4
cena średnia 106 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X4

BMW X4

30d 258 KM diesel2015SUVautomat4x4
cena średnia 84 000 zł
OCENY
Dostępność

Porsche Macan I Diesel S 258 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS