chceauto.pl
x
" "
Oficjalnie: Porsche Cayenne Turbo S

Oficjalnie: Porsche Cayenne Turbo S

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2015-01-13 Opinie
W stolicy amerykańskiej motoryzacji - Detroit - Porsche zaprezentowało odświeżony model Cayenne Turbo S. Czym auto oznaczone, jako "model roku 2016" różni się od swojego poprzednika?

Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo S
Oko miłośnika marki dostrzeże nowy pas przedni. Inne są teraz m.in. wykonane w technologii LED reflektory, lakierowana na wysoki połysk osłona chłodnicy i spoiler tylnej klapy. Nowością są również 21-calowe felgi zapożyczone z modelu 911 Turbo. We wnętrzu zastosowano nową skórzaną tapicerkę w kolorze, jaki niemiecki producent określa mianem black-creme.

To, co najważniejsze kryje się jednak pod maską. Topowa odmiana Cayenne otrzymała zmodyfikowany 4,8-litrowy silnik V8. Jednostka legitymuje się mocą 570 KM i dysponuje monstrualnym momentem obrotowym 800 Nm. To o 20 KM i 50 Nm więcej, niż w obecnie produkowanym Porsche Cayenne Turbo S.

Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo S
Moc trafia na wszystkie koła za pośrednictwem systemu Porsche Traction Management (PTM). Dodatkowy zastrzyk momentu obrotowego przełożył się, rzecz jasna, na osiągi. Nowy model przyspiesza do 100 km/h w 4,1 s, czyli o 0,4 s szybciej niż do tej pory. Prędkość maksymalna auta to 284 km/h.

Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo S
W układzie hamulcowym - po raz pierwszy w historii modelu - zastosowano przednie zaciski hamulcowe o dziesięciu tłoczkach! Ceramiczne tarcze przednie mają monstrualną średnicę 420 mm. Przy tylnych kołach zastosowano dyski o średnicy 370 mm (współpracujące z cztero-tłoczkowymi zaciskami).

Sprzedaż odświeżonego Porsche Cayenne Turbo S rozpocznie się w II kwartale bieżącego roku. Za samochód na rodzimym, niemieckim, rynku zapłacić trzeba będzie nie mniej, niż 166 696 euro.



Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Oficjalnie: Porsche Cayenne Turbo S - GALERIA ZDJĘĆ

Oficjalnie: Porsche Cayenne Turbo SOficjalnie: Porsche Cayenne Turbo SOficjalnie: Porsche Cayenne Turbo SOficjalnie: Porsche Cayenne Turbo SOficjalnie: Porsche Cayenne Turbo S

Zobacz także

Rekordowy rok Porsche! Będzie nowy rekord?

Rekordowy rok Porsche! Będzie nowy rekord? 2018-10-19

Wygląda na to, że kondycja finansowa nabywców nowych pojazdów w Europie nieustannie się poprawie. Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2018 roku wzrost sprzedaży zanotowało m.in. Porsche. Firma ze Stuttgartu zwiększyła dostawy swoich samochodów o 6...
Rekordowe półrocze Porsche

Rekordowe półrocze Porsche 2018-07-18

Porsche ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w swojej historii – zarówno w ujęciu globalnym, jak i na polskim rynku. Od stycznia do czerwca 2018 roku w naszym kraju zarejestrowano 885 nowych samochodów Porsche, o 26,4% więcej niż w pierwszym...
Porsche Cayenne III jako hybryda plug-in

Porsche Cayenne III jako hybryda plug-in 2018-05-02

Porsche poszerza gamę modelu Cayenne o hybrydę typu plug-in. Cayenne E-Hybrid napędzane jest 3-litrowym silnikiem V6 (250 kW/340 KM) oraz jednostką elektryczną (100 kW/136 KM). Moc systemowa układu hybrydowego to 340 kW (462 KM). Maksymalny moment...
Euro NCAP. Rozbili aż 9 samochodów!

Euro NCAP. Rozbili aż 9 samochodów! 2017-11-29

Euro NCAP opublikowało wyniki testów zderzeniowych aż dziewięciu, debiutujących właśnie w europejskich salonach, pojazdów. Tym razem próbom poddano: BMW X3, Citroena e-Mehari, DS7 Crossback, Hondę Civic, Jaguara E-Pace, Mercedesa klasy X, Porsche...
Nowe Porsche Cayenne na Krecie

Nowe Porsche Cayenne na Krecie 2017-11-05

Porsche wprowadza własnie do swojej oferty nowe, trzecie już, wcielenie modelu Cayenne. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak ten potężny suv radzi sobie na wymagających, krętych drogach greckiej Krety!
Nowe Porsche Cayenne Turbo

Nowe Porsche Cayenne Turbo 2017-09-14

Na salonie we Frankfurcie debiutowało nowe Porsche Cayenne Turbo. To topowy model trzeciej generacji Cayenne.Sercem nowego Cayenne Turbo jest nowy, 4-litrowy silnik V8 biturbo, który generuje 550 KM mocy i 770 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 30 KM...
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.