chceauto.pl
x

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KM

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
93 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2191 cm3
Silnik
diesel
Waga
1530 kg
Ładowność
613 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
10.3 s.
V max
196 km/h
Zasięg
750 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/65 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
506 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KMMazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KM

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KM

Mazda CX-5

Mazda CX-5 to kompaktowy crossover, który został opracowany na bazie nowej płyty podłogowej i który debiutował w 2012 roku. Samochód, podobnie jak CX-7, ma wyróżniać się świetnym, wręcz sportowym, prowadzeniem, a także atrakcyjną dla oka stylizacją.

W 2014 roku samochód został poddany modernizacji, zaś jesienią 2016 roku na salonie w Los Angeles, a następnie wiosną 2017 roku w Genewie zaprezentowano drugą generację. Zaraz potem auto trafiło do sprzedaży, również na polskim rynku.

Mazda CX-5 II

Europejska wersja Mazdy CX-5 drugiej generacji została zaprezentowana w marcu 2017 roku na salonie w Genewie (wcześniej samochód pokazano jesienią 2016 roku w Los Angeles).

Chociaż na pierwszy rzut oka samochód niewiele różni się od poprzednika, w rzeczywistości mamy do czynienia z zupełnie nowym modelem. Inny jest chociażby rozstaw kół. Fani marki dostrzegą też niższą linię dachu, czy inne przetłoczenia poszycia drzwi. Co ciekawe, Japończycy nie zdecydowali się na zmiany w palecie jednostek napędowych.

Mazda CX-5 II ma 454,5 cm długości, 184 cm szerokości i 1690 cm wysokości przy rozstawie osi wynoszącym równie 270 cm.

Ponadto, nowy model wyposażony jest m.in. w system G-Vectoring Control, którego zadaniem jest poprawa trakcji na zakrętach. Kolejnymi nowościami są wyświetlacz na szybie czołowej (pierwsze tego typu rozwiązanie w segmencie) oraz zdalnie sterowana pokrywa bagażnika (jego pojemność to 505 litrów).

Ponadto samochód może być wyposażony w całą gamę stosowanych obecnie systemów wspomagających kierowcę.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-04

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Mazda CX-5 po liftingu już w Polsce. Znamy ceny2022-02-16Odświeżona Mazda CX-5 już w sprzedaży2020-05-31CX-5 polskim bestsellerem Mazdy2018-08-02Używane: Mazda CX-52017-12-28Mazda CX-5 II generacji!2016-11-16Znamy ceny Mazdy CX-52012-01-25

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Kuga

Ford Kuga

2.0 TDCI 150 KM diesel2018SUVautomat4x4
cena średnia 85 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

1.7 CRDi 141 KM diesel2018SUVautomatprzedni
cena średnia 75 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q3

Audi Q3

2.0 TDI 150 KM diesel2018SUVautomatprzedni
cena średnia 98 000 zł
OCENY
Dostępność
Subaru Forester

Subaru Forester

2.0 Diesel 147 KM diesel2018SUVautomat4x4
cena średnia 89 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq

2.0 TDI 150 KM diesel2018SUVautomatprzedni
cena średnia 87 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda CR-V

Honda CR-V

1.6 i-DTEC 160 KM diesel2018SUVautomat4x4
cena średnia 88 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS