chceauto.pl
x

Mazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KM

Mazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
112 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1540 kg
Ładowność
575 kg

OSIĄGI

Moc
160 KM
0-100 km/h
10.5 s.
V max
188 km/h
Zasięg
590 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
47 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/65 R17
225/55 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
506 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KMMazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KM

Mazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KM

Mazda CX-5

Mazda CX-5 to kompaktowy crossover, który został opracowany na bazie nowej płyty podłogowej i który debiutował w 2012 roku. Samochód, podobnie jak CX-7, ma wyróżniać się świetnym, wręcz sportowym, prowadzeniem, a także atrakcyjną dla oka stylizacją.

W 2014 roku samochód został poddany modernizacji, zaś jesienią 2016 roku na salonie w Los Angeles, a następnie wiosną 2017 roku w Genewie zaprezentowano drugą generację. Zaraz potem auto trafiło do sprzedaży, również na polskim rynku.

Mazda CX-5 II

Europejska wersja Mazdy CX-5 drugiej generacji została zaprezentowana w marcu 2017 roku na salonie w Genewie (wcześniej samochód pokazano jesienią 2016 roku w Los Angeles).

Chociaż na pierwszy rzut oka samochód niewiele różni się od poprzednika, w rzeczywistości mamy do czynienia z zupełnie nowym modelem. Inny jest chociażby rozstaw kół. Fani marki dostrzegą też niższą linię dachu, czy inne przetłoczenia poszycia drzwi. Co ciekawe, Japończycy nie zdecydowali się na zmiany w palecie jednostek napędowych.

Mazda CX-5 II ma 454,5 cm długości, 184 cm szerokości i 1690 cm wysokości przy rozstawie osi wynoszącym równie 270 cm.

Ponadto, nowy model wyposażony jest m.in. w system G-Vectoring Control, którego zadaniem jest poprawa trakcji na zakrętach. Kolejnymi nowościami są wyświetlacz na szybie czołowej (pierwsze tego typu rozwiązanie w segmencie) oraz zdalnie sterowana pokrywa bagażnika (jego pojemność to 505 litrów).

Ponadto samochód może być wyposażony w całą gamę stosowanych obecnie systemów wspomagających kierowcę.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-04

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Odświeżona Mazda CX-5 już w sprzedaży2020-05-31CX-5 polskim bestsellerem Mazdy2018-08-02Używane: Mazda CX-52017-12-28Mazda CX-5 II generacji!2016-11-16Znamy ceny Mazdy CX-52012-01-25Mazda CX-5. Polskie ceny2017-03-15

Mazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Toyota RAV4

Toyota RAV4

2.0 Valvematic 152 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 111 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq

1.4 TSI 150 KM benzyna2018SUVautomatprzedni
cena średnia 92 000 zł
OCENY
Dostępność
Subaru Forester

Subaru Forester

2.0 150 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 101 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda CR-V

Honda CR-V

1.5 Vtec Turbo 173 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 124 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Compass

Jeep Compass

1.4 MultiAir 170 KM benzyna2018SUVautomat4x4
cena średnia 99 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

1.4 TSI 150 KM benzyna2018SUVautomatprzedni
cena średnia 101 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda CX-5 II 2.0 SKYACTIV-G 160 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.