chceauto.pl
x

Lexus ES VII 300h 218 KM

Lexus ES VII 300h 218 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
162 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2487 cm3
Silnik
hybryda

OSIĄGI

Moc
218 KM
0-100 km/h
8.9 s.
V max
220 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
44 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17
235/45 R18
235/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F premium Co to znaczy?
Bagażnik
454 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Lexus ES VII 300h 218 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KMLexus ES VII 300h 218 KM

Lexus ES VII 300h 218 KM

Lexus ES

ES to, obok LS-a, najdłużej produkowany model marki. To właśnie te dwa pojazdy debiutowały na salonie w Detroit w 1989 roku, będą pierwszymi modelami Lexusa na rynku amerykańskim. I to właśnie ES od lat jest najchętniej kupowanym w Ameryce Lexusem.

Kluczem do sukcesu ES-a była przystępna cena - pierwsza generacja tego modelu bazowała na Toyocie Camry, a więc była przednionapędowa. Tę zasadę trzymano w kolejnych generacjach, przy czym później ES bazował na Toyocie Avalon. Dzięki temu ES jest mniej skomplikowany, mniej pali i jest tańszy niż zbliżony rozmiarami tylnonapędowy GS.

Siódma generacja, która jako pierwsza trafiła na rynku Starego Kontynentu debiutowała w połowie 2018 roku.

Nowy ES zbudowany został na zupełnie nowej platformie GA-K (Global Architecture – K). Samochód jest dłuższy (o 65 mm), niższy (o 5 mm) i szerszy (o 45 mm) od swego poprzednika, ma również większy rozstaw osi (o 50 mm) oraz rozstaw kół z przodu i z tyłu (odpowiednio o 10 i 37 mm). Nowa płyta podłogowa oznacza stosowanie przedniego napędu, jednocześnie zapewnia znacznie większą sztywność nadwozia niż w poprzedniej generacji.

Platforma GA-K umożliwiła obniżenie linii pokrywy silnika. Wygląd przodu ES jest silnie zróżnicowany w zależności od wersji. Standardowe wersje mają eleganckie, pionowe listwy, rozchodzące się od centrum charakterystycznego dla Lexusa grilla w kształcie klepsydry, zaś wersje F SPORT – obecne po raz pierwszy w rodzinie ES – posiada czarną, ukośną siatkę, obecną również w otworach na rogach przedniej części samochodu.

W przeciwieństwie do poprzednich generacji, linia dachu wyraźnie opada ku tyłowi. W wersjach F SPORT dodano tylny spojler, oznakowanie oraz ciemne akcenty podkreślające sportowy charakter.

W Europie Lexus ES jest dostępny wyłącznie w hybrydowej wersji ES 300h. Źródłem mocy jest hybrydowa jednostka napędową czwartej generacji, która składa się z pracującego w cyklu Atkinsona 2,5-litrowego, czterocylindrowego silnika benzynowego oraz silnika elektrycznego.

Lexus ES VII

Lexus ES VII generacji debiutował w 2018 roku. Samochód został zbudowany na platformie Global Architecture – K. To oznacza m.in. przedni napęd oraz przystosowanie do napędu hybrydowego (wówczas auto zyskuje napęd 4x4).

Lexus ES siódmej generacji jest pierwszym sprzedawanym w Europie.

Samochód jest dłuższy (o 65 mm), niższy (o 5 mm) i szerszy (o 45 mm) od swego poprzednika. Ma również większy o 50 mm rozstaw osi, ponadto zwiększono rozstaw kół z przodu i z tyłu (odpowiednio o 10 i 37 mm).

ES 300h, który będzie wprowadzony w Europie Zachodniej i Środkowej, został wyposażony w nową hybrydową jednostkę napędową czwartej generacji. Wykorzystuje ona pracujący w cyklu Atkinsona 2,5-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy o razlżejszy, bardziej zwarty silnik elektryczny o większej gęstości mocy. Łączna moc układu wynosi 218 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-07-14

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Nowy Lexus ES oficjalnie2018-05-03Nowy Lexus ES. Trafi do Europy!2018-04-19Lexus ES wkracza do Europy2018-08-21Lexus ES - poskie ceny2018-07-05Nowa klasa A najbezpieczniejszym autem roku!2018-12-12Europejski Samochód Roku. Kandydaci!2018-11-06

    Lexus ES VII 300h 218 KM Opinie i komentarze

    comments powered by Disqus

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
    x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.