Ioniq 6 debiutował w połowie 2022 roku. Ten elektryczny pojazd bazował na pokazanym nieco wcześniej Ioniq 5, otrzymał jednak zupełnie nowe, opływowe nadwozie. Ioniq 6 miał niemal 4,90 m długości, był więc znacznie dłuższy od Ioniq 5 i mimo jednobryłowego nadwozia był sedanem.
- Ioniq 6 po liftingu. Nadwozie
- Ioniq 6 po liftingu. Wnętrze
- Ioniq 6 po liftingu. Napęd
Ioniq 6 po liftingu. Nadwozie
Teraz Koreańczycy zdecydowali się na przeprowadzenie liftingu. Zmiany najbardziej widoczne są w przedniej części nadwozia, gdzie zmienił się cały pas przedni, zderzak i przede wszystkim - światła, które są teraz niezwykle wąskie.
Z tyłu w oczy rzuca się usunięcie znajdującego się tuż pod tylną szybą spojlera, który jako żywo przywodził na myśl rozwiązania stosowane w Porsche 911. W zamian zastosowano zamontowany niżej, wydłużony spojler typu ducktail. Takie rozwiązanie pozwoliło uzyskać bardziej smukłą sylwetkę bez szwanku dla właściwości aerodynamicznych.

Ioniq 6 po liftingu
Tuż spod spojlerem znajdzie się teraz napis IONIQ6 i wąska świetlna blenda łącząca światła.
Ioniq 6 po liftingu będzie dostępny również w wersji N-line, która wyróżnia się bardziej agresywną stylizacją, przywodzącą na myśl samochody sportowe. Zapowiedziano również, że w lipcu 2025 roku zadebiutuje Ioniq 6 N, czyli prawdziwa, sportowa odmiana.

Ioniq 6 N Line
Ioniq 6 po liftingu. Wnętrze
W kabinie Ioniq 6 zmiany są już wyraźnie mniejsze. Zachowano dwa ekrany umieszczone za wspólną taflą szkła, jednak zmieniono grafikę zarówno cyfrowych zegarów, jak i systemu infotainment.
Nowa jest kierownica, ponadto przeprojektowano tunel środkowy, m.in. zmieniono lokalizacją przełączników od sterowania szybami. Ponadto pojawiły się gniazdka USB-C, wcześniej dostępne były tylko USB-A, co było lekkim anachronizmem.

Ioniq 6 po liftingu
Producent zapowiedział również stosowanie materiałów lepszej jakości.
Ioniq 6 po liftingu. Napęd
Póki co, Hyundai nie zdradził żadnych danych technicznych Ioniq 6, nie wiemy więc, czy nastąpiły jakieś modyfikacje układów napędowych tego modelu.

Ioniq 6 po liftingu
Jest to jednak bardzo prawdopodobne. Ioniq 6 obecnie jest dostępny z akumulatorami o pojemności 58 lub 77,4 kWh, a więc niezbyt dużymi i jego aerodynamiczna sylwetka nie wystarcza, by auto zachwycało zasięgiem. Natomiast spokrewniony Ioniq 5 ma już baterie o większej pojemności - 63 lub 84 kWh, możemy więc się spodziewać, że właśnie one trafią pod podłogę Ioniq 6.

Ioniq 6 N Line
Nic nie wiemy również o napędzie Ioniq 6 N. Jeśli jednak przejmie on układ napędowy 5 N, to możemy się spodziewać akumulatora 84 kWh i dwóch silników elektrycznych generujących łącznie około 650 KM i 770 Nm.