chceauto.pl
x

Audi TT 2.0 TFSI 2010

Oceny użytkowników2.5000/5. Głosy: 2
Ocena: 2.5/5
Głosy: 2.

Dostępne samochody

Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2010, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 200 KM

2010, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 54 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2010, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 58 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2010, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 48 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2010, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 51 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 200 KM

2010, coupe
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 41 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2010, coupe
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 42 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 200 KM

2010, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 52 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2010, coupe
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 44 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 200 KM

2010, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 48 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2010, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 47 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny2.50/5. Głosy: 2

Kilka słów o modelu

8J (2006-2014)

Druga generacja Audi TT zadebiutowała w 2006 roku. Chociaż samochód bardzo przypomina swojego poprzednika, jest zupełnie nową konstrukcją. Samochód zbudowano w oparciu o płytę podłogowa modelu A3, niemal identyczne jest też zawieszenie. W konstrukcji nadwozia wykorzystano aluminiową ramę przestrzenną (Audi Space Frame), dzięki czemu karoseria jest dużo lżejsza i aż o 50 proc. sztywniejsze niż w poprzedniku, co przekłada się na jeszcze lepsze prowadzenie. Od 2007 roku klienci mogą się też zdecydować na model roadster ze składanym, materiałowym dachem. TT drugiej generacji jest bardzo dopracowaną konstrukcją, i bardzo dobrze radzi sobie z zapędami młodych, dynamicznych kierowców. Znalezienie ładnego egzemplarza na rynku wtórnym może być jednak trudne - większość oferty stanowią samochody powypadkowe.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS