chceauto.pl
x

Volkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KM

Volkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2025
Średnia cena
173 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1498 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
1474 kg
Ładowność
506 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.9 s.
V max
212 km/h
Zasięg
540 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
54 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/60 R16
225/55 R17
225/50 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
475 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KMVolkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KM

Volkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KM

Volkswagen T-Roc

Volkswagen T-Roc to zaprezentowany w połowie 2017 roku typowy kompaktowy crossover. Jego głównymi atutami wciąż są stosunkowo atrakcyjna cena i rozsądne koszty utrzymania.

W gamie Volkswagena jest pozycjonowany pomiędzy mniejszym T-Crossem, a większym i droższym Tiguanem.

Konkurencja to m.in. Ford Puma, Seat Ateca czy Hyundai Kona.

Volkswagen T-Roc II

Volkswagen T-Roc drugiej generacji został oparty na platformie MQB evo, jako trzeci model po Tiguanie i Tayronie. Stylistycznie auto nawiązuje do poprzednika, ale jest aż o 12 cm dłuższe (nadwozie mierzy 446,5 cm). Z kolei rozstaw osi wzrósł o 4 cm. Nie dziwi więc, że wnętrze jest znacznie bardziej obszerne niż w poprzedniku. Deska rozdzielcza jest nowa, znajdziemy tam ekran cyfrowych zegarów i dotykowy systemu infotainment wielkości 10,3 lub 12,9 cala (w wersjach Life, Style i R-Line).

Nowy Volkswagen T-Roc będzie dostępny na rynku europejskim wyłącznie ze zelektryfikowanymi silnikami benzynowymi z turbodoładowaniem. W momencie premiery dostępne będą dwa napędy mild hybrid 48 V (1.5 eTSI) o mocy 116 i 150 KM. W 2026 roku gama zostanie poszerzona o kolejną hybrydę typu mild (2.0 eTSI) o mocy 204 KM. Nieco później ofertę uzupełnią również inne silniki, w tym dwie odmiany hybrydowe, pojawi się także wersja z napędem na cztery koła.

Wszystkie wersje będą wyposażone w 7-stopniową skrzynię DSG. Tym samym jest T-Roc to kolejny model Volkswagena (po Passacie, Tiguanie i Tayronie), który nie będzie dostępny z przekładnią manualną.

T-Roc drugiej generacji jest bogato wyposażony. Już w bazowej wersji Trend samochód posiada m.in system Front Cross Traffic Assist (asystent jazdy przez skrzyżowanie), asystent zmiany pasa ruchu Side Assist z Rear Traffic Alert oraz funkcją ostrzegania przy wysiadaniu z samochodu, Front Assist (system awaryjnego hamowania z rozpoznawaniem pieszych i rowerzystów), automatyczna klimatyzacja, Keyless Start (bezkluczykowe uruchamianie samochodu), reflektory LED, a także możliwość podłączenia smartfona przy pomocy aplikacji App Connect.

Do standardu w wersji Life należą takie elementy jak: kamera cofania, pakiet Ready 2 Discover, ekran 12,9 cala, system Emergency Assist oraz alarm. W odmianie Style do wyposażenia standardowego należą wszystkie elementy z wersji Life, a ponadto m.in.: wybór trybu jazdy, podgrzewane przednie fotele z funkcją masażu, podgrzewana kierownica, system Park Assist Plus, Driving Experience Control (personalizacja wrażeń z jazdy), 3-strefowa klimatyzacja Climatronic, oświetlenie ambientowe w 30 kolorach, dostęp bezkluczykowy Keyless Access, a także podświetlane logo z przodu i z tyłu. Wersja R-Line ma w standardzie również sportową kierownicę, przyciemniane szyby, sportowe fotele z przodu, aluminiowe nakładki na progi i pedały, 18-calowe aluminiowe felgi i sportowe zawieszenie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2025-10-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Volkswagen T-Roc drugiej generacji. Polskie ceny2025-09-03Volkswagen T-Roc nowej generacji2025-08-28Volkswagen T-Roc - odświeżony bestseller2022-10-13Volkswagen T-Roc po liftingu. Ceny2021-12-21Volkswagen T-Roc po liftingu2021-11-18Volkswagen T-Roc Cabriolet2019-08-14

Volkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Fiat 600

Fiat 600

1.2 136 KM benzyna2025crossoverautomatprzedni
cena średnia 138 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen T-Cross

Volkswagen T-Cross

1.5 TSI 150 KM benzyna2025crossoverautomatprzedni
cena średnia 131 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo Junior

Alfa Junior

1.2 MHEV 136 KM benzyna2025crossoverautomatprzedni
cena średnia 157 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Kona

Hyundai Kona

1.6 T-GDI 138 KM benzyna2025crossoverautomatprzedni
cena średnia 163 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Mokka

Opel Mokka

1.2 Hybrid Turbo 136 KM benzyna2025crossoverautomatprzedni
cena średnia 130 000 zł
OCENY
Dostępność
DS DS3

DS DS3

Hybrid 136 MHEV 136 KM benzyna2025crossoverautomatprzedni
cena średnia 195 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen T-Roc II 1.5 eTSI 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS