chceauto.pl
x
10 powodów, by kupić auto elektryczne ELEKTRYCZNE 10 powodów, by kupić auto elektryczne

Volkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KM

Volkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
44 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
diesel
Waga
1130 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
80 KM
0-100 km/h
12.9 s.
V max
179 km/h
Zasięg
800 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
25 zł
Zbiornik paliwa
40 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
185/65 R15
195/55 R16
215/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
351 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KMVolkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KM

Volkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KM

Volkswagen Polo

Z racji swojej popularności Polo często stawiane jest za wzór samochodu segmentu B. Podobnie jak większy Golf - niezależnie od generacji - samochody słyną z dobrych właściwości jezdnych i niewielkich kosztów eksploatacji. Na tle konkurencyjnych pojazdów z Włoch czy Francji często okazują się też trwalsze i mniej wymagające w serwisowaniu. Wadą modelu Polo jest zazwyczaj dość ubogie wyposażenie, zwłaszcza jeśli chodzi o egzemplarze pochodzące z polskich salonów.

Volkswagen Polo VI

Volkswagen Polo VI debiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2017 roku. W stosunku do poprzednika Polo VI znacznie urosło - nadwozie jest dłuższe o ponad 8 cm i szersze o prawie 7 cm. Znacznie wzrosła też pojemność bagażnika: z 280 do 351 litrów.

Dzięki konstrukcji opartej na modułowej platformie MQB, Polo oferuje wiele systemów wspomagających. Już wersja podstawowa nowego Polo jest seryjnie wyposażona w system Front Assist, czyli układ obserwacji

otoczenia przed autem z funkcją awaryjnego hamowania w mieście i wykrywania pieszych. Nie tylko powyższe systemy, ale również układ automatycznego hamowania po kolizji po raz pierwszy należy do wyposażenia seryjnego Polo. System ten może pomóc uniknąć kolejnych zderzeń lub zminimalizować ich skutki.

Inne wyposażenie dostępne seryjnie lub za dopłatą to aktywny tempomat (teraz działa do prędkości 210 km/h), asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot Detection z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego oraz częściowo automatyczny system parkowania Park Assist.

Nowy Volkswagen Polo został wyposażone w system multimedialny z ekranami o przekątnej od 6,5 do 8,0 cala. Do nowego Polo Volkswagen oferuje również Active Info Display (cyfrowe wskaźniki) nowej generacji.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-28

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volkswagen Polo GTI. Ceny2018-01-25Volkswagen Polo z bogatym wyposażeniem2017-11-08Volkswagen Polo VI. Ceny2017-10-21Volkswagen Polo VI już jest!2017-06-16Volkswagen Polo VI nadjeżdża2017-06-14Używane: Volkswagen Polo III2015-03-24

Volkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Seat Ibiza

Seat Ibiza

1.6 TDI 80 KM diesel2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Clio

Renault Clio

1.5 dCi 75 KM diesel2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Fiesta

Ford Fiesta

1.5 TDCI 85 KM diesel2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Dacia Sandero

Dacia Sandero

1.5 dCi 75 KM diesel2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Corsa

Opel Corsa

1.3 CDTI 75 KM diesel2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 208

Peugeot 208

1.6 HDI 75 KM diesel2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 34 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Polo VI 1.6 TDI 80 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.