chceauto.pl
x

Toyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KM

Toyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2017
Średnia cena
61 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1798 cm3
Silnik
Full HybridCo to znaczy?
Waga
1310 kg
Ładowność
505 kg

OSIĄGI

Moc
135 KM
0-100 km/h
10.9 s.
V max
175 km/h
Zasięg
1130 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15
205/55 R16
225/45 R17
225/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
360 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KMToyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KM

Toyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KM

Toyota Auris

Toyota Auris to tak naprawdę model Corolla w wersji hatchback. W 2007 roku Japończycy zdecydowali się rozbić dotychczasową rodzinę kompaktowego modelu - mianem Corolli określane są od tego czasu wyłącznie auta z nadwoziem typu sedan. Podobnie, jak swój większy brat ze stopniowanym tyłem również Auris cieszy się opinią trwałego i raczej niezawodnego auta. Egzemplarze sprzedawane w Europie pochodzą głównie z brytyjskiej lub tureckiej fabryki Toyoty.

W sierpniu 2018 roku Toyota ogłosiła rezygnację ze stosowania nazwy Auris. Ma to nastąpić w 2019 roku, wraz z premierą nowej generacji Corolli. Od tego momentu kompaktowe Toyoty niezależnie od nadwozia (kombi, sedan, hatchback) mają nosić nazwę Corolla.

Toyota Auris II FL

Chociaż auto zaprojektowane zostało od podstaw, do jego budowy wykorzystano płytę podłogową poprzednika. Bez zmian pozostały liczący 2,6 m rozstaw osi oraz szerokość nadwozia – 1,76 m.

Japończycy przyłożyli dużo starań, by nowy pojazd trafił w gusta młodszej klienteli. Karoseria jest niższa w stosunku do poprzednika aż o 55 mm, o 30 mm wzrosła też długość auta.

Producent podkreśla, że dzięki zastosowaniu wysokowytrzymałej stali gotowy do jazdy nowy Auris jest średnio (w zależności od modelu masa ulega zmianie) aż o 40 kg lżejszy starszej generacji. Obniżono też środek ciężkości i poprawiono rozkład mas, co skutkować ma zdecydowanie lepszymi właściwościami jezdnymi.

Auris oferowany jest (w zależności od rynku) w jednej z pięciu wersji różniących się jednostką napędową. Do wyboru są po dwa silniki benzynowe (1,3 l i 1,6 l) i dwa wysokoprężne (1,4 l i 2,0 l) a także wersja z napędem hybrydowym. Wszystkie jednostki napędowe współpracują z ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów. Mocniejsza wersja benzynowa - 1,6 l - może też byś sprzęgana z automatyczną skrzynią bezstopniową typu CVT.

W zależności od zastosowanej jednostki napędowej różni się układ jezdny. Auta z mniejszymi silnikami (1,3 l benzyna i 1,4 l Diesel) wyposażone są w belkę skrętną (z tyłu, z przodu kolumny MCPhersona), w samochodach z mocniejszymi motorami przy tylnej osi zastosowano układ wielowahaczowy.

W marcu 2015 roku Aurisa poddano kuracji odładzającej. Oprócz korekty aparycji i nowych jednostek napędowych istotne modyfikacje wprowadzono w zawieszeniu, elementach wygłuszenia kabiny oraz systemach bezpieczeństwa.

Najwięcej zmian zastosowano w przedniej części nadwozia. Zupełną nowością są wykonane w całości w technologii LED przednie reflektory. Żywotność diod określona na 100 tys. godzin jest zdecydowanie większa niż w przypadku standardowych żarówek H4/H7 czy żarników ksenonowych. Nowe są też zderzaki, który nadać mają sylwetce muskulatury. Auto otrzymało ponadto inne tyle światła.

W środku znajdziemy nową konsolę środkową, zmodernizowane wskaźniki i nowe wzory tapicerek. Materiały wykończeniowe są wyższej jakości, niż do tej pory.

Do grona jednostek napędowych dołączył zupełnie nowy silnik - 1.2 l Turbo. W ofercie jednostek wysokoprężnych motor 2.0 l D-4D zastąpiony został przez silnik 1.6 l D-4D, a mniejszy silnik Diesla - 1.4 l D-4D - poddano daleko idącym modyfikacjom celem przystosowania go do normy emisji spalin Euro6. W połączeniu z silnikami 1.2 l Turbo, 1.6 l Valvematic, 1.6 l D-4D i pełnym napędem hybrydowym, tylne zawieszenie ma teraz konstrukcję wielowahaczową. Zmieniono także oprogramowanie elektronicznego wspomagania kierownicy, dzięki czemu wzrosła precyzja prowadzenia przy wysokich prędkościach.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-08-30

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Toyota Auris nr III w Genewie2018-03-01Toyota Auris Touring Sports Freestyle2017-09-17Toyota Auris Hybrid w specjalnej cenie2015-04-22Toyota Auris po liftingu2015-02-23Nowa Auris już w salonach. Stara zostaje!2013-01-15Znamy ceny nowego Aurisa2012-11-06

Ogłoszenia

Toyota Auris

Toyota Auris

kujawsko-pomorskie

73 900 zł
Toyota Auris

Toyota Auris

kujawsko-pomorskie

72 850 zł
Toyota Auris

Toyota Auris

kujawsko-pomorskie

65 900 zł
Toyota Auris

Toyota Auris

dolnośląskie

69 900 zł

Toyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq

1.6 GDi Hybrid 141 KM hybryda2017hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność

Toyota Auris II FL 1.8 Hybrid 135 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS