chceauto.pl
x

Subaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KM

Subaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2025
Średnia cena
215 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Pojemność
1995 cm3
Silnik
Full HybridCo to znaczy?
Waga
1700 kg
Ładowność
560 kg

OSIĄGI

Moc
136 KM (136 KM + 16 KM)
0-100 km/h
12.2 s.
V max
188 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
60 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R18
235/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
508 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Subaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Subaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KMSubaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KM

Subaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KM

Subaru Forester

Subaru Forester to SUV, który zadebiutował w 1997 roku. Pierwszą generację produkowano do 2002 roku. Rok później pojawiła się druga generacja, która pozostawała w produkcji do 2008, czyli do momentu premiery III generacji Forestera. Ten samochód klasyfikowany jest nie jako SUV, ale crossover. W 2011 model poddano delikatnemu liftingowi.Zgodnie z tradycją Subaru wszystkie generacje posiadały stały napęd wszystkich kół oraz silniki typu bokser.

Subaru Forester VI

Podobnie jak poprzednik, nowa generacja została oparta na platformie Subaru Global Platform (SGP), która została jednak nieco zmodyfikowana, dzięki czemu sztywność skrętna podwozia wzrosła o 10 proc.

W porównaniu do poprzednika samochód urósł. Szósta generacja Subaru Forester ma 467 cm długości (o 3 cm więcej niż Forester V) i 183 cm szerokości (+1,5 cm). Bez zmian pozostała wysokość (173 cm), a także rozstaw osi (267 cm) i prześwit (22 cm). Pojemność bagażnika nowego Subaru Forester wynosi 508 litrów, co jest symbolicznie mniejszą wartością niż w Foresterze V (o 1 l). Po rozłożeniu fotelu pojemność przestrzeni bagażowej rośnie do 1720 litrów, co jest już zauważalnie mniejszą wartością (Forester V: 1779 l). Po raz pierwszy Forester może posiadać elektryczną klapę bagażnika otwieraną ruchem stopy pod zderzakiem.

Stylistycznie nowy Forester stanowi rozwinięcie dobrze znanych kształtów tego modelu. Większa jest osłona chłodnicy, inaczej zaprojektowany tył, trochę zmieniła się linia boczna, ale w ogólnym zarysie już na pierwszy rzut oka łatwo stwierdzić, że mamy do czynienia z Foresterem.

Nowe jest wnętrze. Ekran systemu infotainment jest teraz pionowy, wciąż zabudowany i nie ma już 8, ale 11,6 cala. Niestety, zlikwidowano osobny fizyczny panel sterowania klimatyzacją, ale zachowano kilka fizycznych przycisków od ustawiania temperatury czy regulacji głośności audio.

Sam system ma większe możliwości, m.in. obsługuje bezprzewodowo interfejsy Apple CarPlay i Android Auto. Dostępne są gniazdka USB-A i USB-C oraz ładowarka indukcyjna o mocy 10 W.

Co ciekawe, w Foresterze wciąż nie znajdziemy ekranu cyfrowych zegarów. Zegary są fizyczne, a pomiędzy nimi znajduje się jedynie niewielki wyświetlacz.

Krok wstecz wykonano w zakresie napędu. Co prawda nowy Subaru Forester wciąż jest napędzany przez hybrydowy układ o nazwie e-boxer, ale o mniejszej mocy. Dwulitrowy silnik benzynowy generuje teraz 136 zamiast 150 KM (i 182 Nm) i jest wspomagany przez silnik elektryczny generujący 17 KM i 66 Nm. Silniki współpracują z bezstopniową skrzynią biegów CVT i napędzają wszystkie koła.

Nowy Forester jest lepiej wyposażony w zakresie bezpieczeństwa. Standardowy system EyeSight Driver Assist otrzymał nową kamerę i radar i posiada 15 funkcji, z których pięć jest nowych, a siedem - ulepszonych. Wśród nowości jest system automatyczne zahamowania auta bo utracie przytomności przez kierowcę czy system kamer 360 stopni.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2025-05-18

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Subaru Forester szóstej generacji oficjalnie2024-10-10Subaru Forester po liftingu2022-01-12Subaru Forester w nowej odsłonie2018-04-02Używane: Subaru Forester II2015-02-28Używane: Subaru Forester I2015-02-14Nowa generacja Subaru Forester2012-12-05

    Subaru Forester VI 2.0 i-L e-Boxer 136 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS