chceauto.pl
x

Skoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KM

Skoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
168 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1395 cm3
Silnik
hybryda
Waga
1655 kg
Ładowność
596 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
218 KM
0-100 km/h
7.7 s.
V max
224 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
34 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/45 R18
235/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
485 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Skoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KMSkoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KM

Skoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KM

Skoda Superb

Superb przez większość osób mylnie pozycjonowany jest w klasie wyższej średniej. W rzeczywistości autu bliżej do pojazdów pokroju Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Flagowy model Skody góruje jednak nad nimi ilością przestrzeni w kabinie - może się bowiem pochwalić zauważalnie dłuższym rozstawem osi (więcej miejsca głównie dla pasażerów tylnej kanapy). Auta - niezależnie od generacji - cieszą się opinią solidnych i wygodnych, chociaż na tle konkurencji odstają często pod względem wyposażenia czy np izolacji akustycznej (pierwsza generacja).

Skoda Superb III FL iV

Skoda Superb III oficjalnie debiutowała w marcu 2015 roku na salonie w Genewie, a w salonach pojawiła się kilka miesięcy później. Jesienią oferta została poszerzona o Combi.

Samochód oparto na modułowej płycie koncernu Volkswagen o nazwie MQB. W stosunku do poprzednika zwiększono rozstaw osi, który wynosi 2841 mm. Oznacza to oczywiście jeszcze bardziej obszerne wnętrze. Jednocześnie o 61 mm skrócono przedni zwis. Większa o 30 l jest także pojemność bagażnika, która wynosi 625 litrów, przy czym zrezygnowano z klapy bagażnika otwieranej na dwa sposoby, czyli z tylną szybą (jak w liftbacku) lub bez niej (jak w sedanie). Nowy Superb jest liftbackiem i do bagażnika można się dostać wyłącznie unosząc całą klapę wraz z szybą.

Zawieszenie nowej Skody Superb to kolumny MacPhersona z przodu i niezależne zawieszenie typu multilink z tyłu.

Pod względem wyposażenia nowa Skoda Superb w niczym nie ustępuje krewnym nie tylko ze stajni Volkswagena ale również Audi.

Skoda Superb III jest napędzana wyłącznie doładowanymi silnikami. W momencie debiutu oferta obejmowałą pięć benzynowych silników TSI (moce od 125 do 280 KM) i trzy wysokoprężne TDI (moce od 120 do 190 KM). Wszystkie pochodzą oczywiście od Volkswagena i spełniają normę emisji spalin Euro 6.



Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-01-21

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Skoda Superb po modernizacji. Polskie ceny2019-07-06Skoda Superb po modernizacji2019-07-01Skoda Superb po liftingu2019-05-07Poł miliona Skody Superb III2019-03-25Skoda Superb z lepszym wyposażeniem2017-05-29Milion sztuk Skody Superb2017-04-28

    Skoda Superb III FL iV 1.4 TSI Plugin Hybrid 218 KM Opinie i komentarze

    comments powered by Disqus
    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
    x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.