chceauto.pl
x

Seat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KM

Seat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
67 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
110 KM
0-100 km/h
10.8 s.
V max
192 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
46 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Seat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Seat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KMSeat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KM

Seat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KM

Seat Leon

Seat Leon to kompakt, wersja hatchback modelu Toledo. Samochód, który debiutował w 1999 roku (rok po Toledo), zbudowano na płycie podłogowej wykorzystywanej w VW golfie IV, Audi A3 i Skodzie Octavii. Również silniki i wiele innych rozwiązań stosowanych było wymiennie we wszystkich wymienionych modelach.

Leona I generacji produkowano do 2005 roku. Wówczas debiutowała druga generacja, którą zbudowano na płycie VW Golfa V. Model ten przetrwał w produkcji do 2012 roku. Wtedy zaprezentowano nową generację Leona, która zbudowana została w oparciu o nową modularną płytę podłogową koncernu Volkswagen o nazwie MQB.

Seat Leon IV

Seat Leon IV generacji został zaprezentowany w 2020 roku. Samochód oparto na płycie podłogowej MQB Evo.

W wersji 5-drzwiowej nowy Leon ma 4368 mm długości (o 86 mm więcej w stosunku do poprzedniej generacji), 1800 mm szerokości (o 16 mm mniej) i 1456 mm wysokości (o 3 mm mniej). Rozstaw osi wynosi 2686 mm, czyli o 50 mm więcej niż w trzeciej generacji.

W wersji Sportstourer, co w nomenklaturze Seata oznacza kombi, samochód ma 4642 mm długości (o 93 mm więcej w stosunku do poprzedniej generacji), 1800 mm szerokości (o 16 mm mniej) i 1456 mm wysokości (o 3 mm mniej). Rozstaw osi jest identyczny jak w wersji 5-drzwiowej.

Pojemność bagażnika w wersji 5-drzwiowej wynosi 380 litrów (identycznie jak w poprzedniej generacji), a w opcji Sportstourer – aż 617 litrów (czyli aż o 30 litrów więcej niż w poprzedniej generacji).

Od debiutu samochód dostępny był z szeroką gamą jednostek napędowych: z silnikiem benzynowym (TSI), Diesla (TDI), napędzanym gazem ziemnym (TGI) oraz w wersjach mild hybrid (eTSI) i hyprydowej plug-in (eHybrid).

Według producenta Leon IV generacji jest najbezpieczniejszym modelem Seata w historii.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-02-20

Wersje

NADWOZIA

16 anten w nowym Seacie!2020-05-27Nowy Seat Leon. Polskie ceny2020-05-04Pierwszy taki Seat w historii2020-04-28Nowy Seat Leon już na drodze2020-03-25Seat Leon ma 20 lat2019-10-03Seat Leon po liftingu2016-10-21

Seat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Scala

Skoda Scala

1.0 TSI 115 KM benzyna2021hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

1.0 eTSI 110 KM benzyna2021hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 78 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 1

BMW 1

16i 109 KM benzyna2021hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 88 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Corolla

Toyota Corolla

1.2 T 116 KM benzyna2021hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 75 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai i30

Hyundai i30

1.0 T-GDi 120 KM benzyna2021hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

30TFSI 110 KM benzyna2021hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 87 000 zł
OCENY
Dostępność

Seat Leon IV 1.0 e-TSI mHEV 110 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS