chceauto.pl
x
Motonowości

Range Rover P400e. Pierwsza hybryda

Redakcja ChceAuto.pl | 2017-10-11 | Opinie
Range Rover P400e. Pierwsza hybryda
Range Rover konsekwentnie realizuje strategię elektryfikacji swoich produktów. Niedawno angielska firma zaprezentowała model Range Rovera Sport w wersji hybrydowej, a teraz przyszła kolej na flagowego SUV-a, czyli Range Rovera.

Range Rover po zmianach
Range Rover po zmianach
Podobnie jak mniejszy Sport, Range Rover P400e napędzany jest dwulitrowym silnikiem benzynowym o mocy 300 KM oraz silnikiem elektrycznym, którego moc wynosi 116 KM. Całkowita moc układu napędowego to 404 KM, a moment obrotowy osiąga wartość 640 Nm.

Pojemność zlokalizowanych pod podłogą bagażnika litowo-jonowych baterii wynosi 13,1 kWh, co w sprzyjających warunkach ma zapewnić zasięg do 51 km w trybie elektrycznym.

Range Rover po zmianach
Range Rover po zmianach
Przy użyciu specjalnej stacjonarnej ładowarki 32-amperowej możliwe jest naładowanie baterii w 2 godziny i 45 minut. Natomiast ładowanie ze standardowego domowego gniazdka trwa 7,5 godziny. Baterie objęte są 8-letnią gwarancją limitowaną przebiegiem 160 tys. km.

Wersja hybrydowa posiada oczywiście napęd na wszystkie koła. Samochód przyśpiesza do 100 km/h w 6,8 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 220 km/h. Ranger Rover P400e będzie dostępny z dłuższym i krótszym rozstawem osi, podobnie jak wersje z klasycznym układem napędowym.

Range Rover po zmianach
Range Rover po zmianach
Wszystkie wersje Range Rovera otrzymały zmienione wnętrze. Największa nowość to system infotainment o nazwie Touch Pro Duo, który zastosowano już w Range Roverze Sport i Velar. Jego cechą charakterystyczną są dwa dotykowe ekrany o przekątnej 10 cali każdy, zlokalizowane na konsoli środkowej.

Nowe są również fotele o regulacji w 24 kierunkach i 25 programach masażu.

Range Rover po zmianach
Range Rover po zmianach
Ponadto moc najmocniejszej wersji Range Rovera o nazwie SVAutobiography Dynamic została podniesiona o 15 KM i obcnie wynosi 565 KM. Dzięki temu samochód przyśpiesza do 100 km/h w 5,4 s.

Natomiast zmiany stylistycznie są bardzo subtelne i ograniczyły się właściwie do osłony chłodnicy.

Pierwsze egzemplarze Range Rovera po zmianach trafią do polskich salonów na początku przyszłego roku.

Range Rover MY2018 na wideo:



Range Rover P400e na wideo:



Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Range Rover P400e. Pierwsza hybryda - GALERIA ZDJĘĆ

Range Rover P400e. Pierwsza hybrydaRange Rover P400e. Pierwsza hybrydaRange Rover P400e. Pierwsza hybrydaRange Rover P400e. Pierwsza hybrydaRange Rover P400e. Pierwsza hybrydaRange Rover P400e. Pierwsza hybrydaRange Rover P400e. Pierwsza hybrydaRange Rover P400e. Pierwsza hybryda

Zobacz także

Advertisement

najczęściej poszukiwane

Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.