chceauto.pl
x

Opel Astra L Electric 54 kWh 156 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
160 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
54.0 kWh
Waga
1736 kg
Ładowność
364 kg

OSIĄGI

Moc
156 KM
0-100 km/h
9.2 s.
V max
170 km/h
Zasięg
280 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
38 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
352 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Opel Astra L Electric 54 kWh 156 KM

Opel Astra

Astra to sztandarowy samochód kompaktowy niemieckiej marki. W początku lat dziewięćdziesiątych auto zastąpiło w ofercie Opla wysłużonego Kadetta i z miejsca stało się rynkowym bestsellerem. Wprawdzie Astra nigdy nie sprzedawała się na Starym Kontynencie tak dobrze jak konkurencyjny Volkswagen Golf, ale na tle auta z Volksburga samochód nie ma się czego wstydzić. Astry chwalone są za dobre właściwości jezdne i niskie koszty eksploatacji. W przypadku starszych modeli największy problem dotyczy podatności na korozję.

Opel Astra L Electric

Szósta generacja Opla Astry (L) został zaprezentowana w 2021 roku, a do salonów wjechała na początku roku 2022.

Po raz pierwszy model dostępny jest również w wersji z napędem elektrycznym. Ponadto Opel oferuje Astrę z napędem hybrydowym typu plug-in o dwóch poziomach mocy i z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym.

Z długością 4374 milimetrów i szerokością 1860 mm Astra VI idealnie wpisuje się w segment pojazdów kompaktowych. Dzięki szczególnie krótkiemu przedniemu zwisowi nowa Astra jest o zaledwie 4,0 mm dłuższa od poprzedniego modelu, mimo znacznego wzrostu rozstawu osi do 2675 mm (+13 mm).

Bagażnik Astry z regulowaną podłogą ma pojemność 422 litrów.

Wnętrze Astry uległo znacznemu unowocześnieniu. Dzięki całkowicie cyfrowemu panelowi Pure Panel wskaźniki analogowe odchodzą do historii. Za to nadchodzi nowy interfejs (HMI). Pasażerowie mogą obsługiwać nową Astrę korzystając z bardzo szerokich ekranów dotykowych, tak jak ze smartfona. Ponadto kluczowe ustawienia, takie jak regulacja klimatyzacji, można nadal obsługiwać za pomocą fizycznych przełączników i przycisków.

Kierowcę wspomagają najnowocześniejsze systemy: od wyświetlacza projekcyjnego po półzautomatyzowany system wspomagania Intelli-Drive 2.0 oraz kamerę Intelli-Vision 360 stopni.

Opel Astra VI generacji został zbudowany na przystosowanej do różnych napędów platformie EMP2 trzeciej generacji. Z przodu znajdziemy kolumny McPhersona, z tyłu pracuje klasyczna belka skrętna. Sama karoseria nowej Astry przewyższa o 14 proc. sztywność w poprzedniej wersji.

Nowa architektura Astry to również nowoczesne zautomatyzowane systemy wspomagania kierowcy. Technologie te obejmują m.in. wielofunkcyjną kamerę na szybie przedniej, cztery kamery nadwozia (jedna z przodu, jedna z tyłu i po jednej z boku), pięć czujników radarowych (jeden z przodu i po jednym na każdym narożniku) oraz czujniki ultradźwiękowe z przodu i z tyłu.

W systemie Intelli-Drive 2.0 kamery i czujniki są zintegrowane z usługą online e-horizon, co rozszerza zakres działania kamer i radaru. Umożliwia to systemowi dostosowanie prędkości na łukach, komunikowanie zaleceń dotyczących prędkości oraz wykonywanie półautomatycznych zmian pasa ruchu. Wykrywanie obecności rąk na kierownicy gwarantuje, że kierowca cały czas angażuje się w jazdę. System Intelli-Drive 1.0 obejmuje alarm o ruchu poprzecznym pojazdów z tyłu, wykrywanie obiektu w martwym polu na dalekich odległościach oraz aktywne utrzymywanie pojazdu pośrodku pasa ruchu.

Długa lista zautomatyzowanych systemów wspomagania kierowcy obejmuje również adaptacyjny tempomat.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-12-17

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Opel Astra Sports Tourer GSe. Polskie ceny2023-05-29Opel Astra już w produkcji. Tym razem z Niemiec2022-02-14Opel Astra VI. Ceny w Polsce2021-12-09Taki będzie nowy Opel Astra2021-06-0930 lat Opla Astra2021-04-24Opel Astra po liftingu2019-07-03

    Opel Astra L Electric 54 kWh 156 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Peugeot 308

    Peugeot 308

    54 kWh 156 KM elektryczny2023hatchback 5drbezstopniowaprzedni
    cena średnia 161 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Opel Astra L Electric 54 kWh 156 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS