chceauto.pl
x

Mazda MX-5 III 2.0 16V 160 KM

Mazda MX-5 III 2.0 16V 160 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2013
Średnia cena
52 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1173 kg
Ładowność
202 kg

OSIĄGI

Moc
160 KM
0-100 km/h
7.9 s.
V max
218 km/h
Zasięg
590 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/50 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
H
Bagażnik
150 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
10.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
33 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.7 s.
Prędkość maksymalna
198 km/h

Mazda MX-5 III 2.0 16V 160 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda MX-5 III 2.0 16V 160 KMMazda MX-5 III 2.0 16V 160 KMMazda MX-5 III 2.0 16V 160 KMMazda MX-5 III 2.0 16V 160 KMMazda MX-5 III 2.0 16V 160 KMMazda MX-5 III 2.0 16V 160 KMMazda MX-5 III 2.0 16V 160 KMMazda MX-5 III 2.0 16V 160 KM

Mazda MX-5 III 2.0 16V 160 KM

Mazda MX-5

Mazda MX-5 to mały, dwuosobowy roadster, który debiutował w 1989 roku i okazał się dużym sukcesem. Pierwsza generacja tego auta była produkowana do 1997 roku. Rok później pojawiła się Mazda MX-5 drugiej generacji. W 2001 roku auto to poddano liftingowi, a produkcję zakończono w roku 2005. W tym samym roku pojawiła się III generacja Mazdy MX-5, model ten poddano liftingowi w 2009 roku oraz kolejnemu - w 2012 roku.

Jesienią 2014 roku zadebiutowała Mazda MX-5 IV generacji. Auto pokazano po raz pierwszy na salonie paryskim.

Mazdy MX-5 I generacji miewały problemy ze szczelnością miękkiego dachu i dyferencjałami. Wiele zależy jednak od konkretnego egzemplarza i tego, jak był traktowany przez poprzednich właścicieli.

Bardzo dobrą opinię zyskały Mazdy MX-5 II generacji. Znów problemów może dostarczać właściwie tylko szczelność dachu i zapychające się kanaliki odprowadzające wodę. Od czasu do czasu pojawiać się mogę awarie układu zapłonowego.

Większych uwag nie ma również do Mazd MX-5 III generacji. Poza bezawaryjnością ich dodatkowym atutem jest stosunkowo młody wiek.

Mazda MX-5 III

Trzecia generacja MX-5 to stosunkowo młode auto. Mimo tego konstruktorzy pozostali wiernym założeniom poprzedników - samochód ma zdejmowany dach i napęd na tylną oś. W przypadku pojazdów oferowanych na polskim rynku dominują auta ze sztywnym dachem - tylko takie oferowane były przez oficjalnego polskiego importera. W porównaniu do poprzednich generacji pojawiły się mocniejsze jednostki napędowe, bez zmian pozostała za to - wzorowa - niezawodność.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-01-05

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mazda MX-5 "100" w Polsce. Ceny2020-05-04Mazda MX-5 po modernizacji2018-06-21Używane: Mazda MX-52017-06-25Milion Mazdy MX-52016-04-25Mazda MX-52015-06-19Mazda MX-5 - polskie ceny!2015-06-02

Mazda MX-5 III 2.0 16V 160 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Eos

Volkswagen Eos

1.4 TSI 160 KM benzyna2013kabrioletręcznaprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda MX-5 III 2.0 16V 160 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS