chceauto.pl
x
Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion

Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2021-12-18 Opinie
W polskich salonach można zamawiać już nowego Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Cena modelu wynosi od 728 600 zł. Luksusowa limuzyna o mocy do 560 kW (761 KM) oraz 578 km zasięgu (WLTP; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP: 21,4 kWh/100 km) została „doszlifowana” przez inżynierów Mercedes-AMG z Affalterbach we wszystkich obszarach istotnych dla osiągów. EQS 53 4MATIC+ imponuje charakterystycznymi dla AMG cechami wszędzie tam, gdzie można ich bezpośrednio doświadczyć: od układu napędowego z dwoma specyficznymi dla AMG silnikami elektrycznymi po wygląd nadwozia i wnętrza oraz emocjonujący dźwięk.

Standardowe wyposażenie EQS-a 53 4MATIC+ obejmuje między innymi w pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+, aktywną tylną oś skrętną oraz zawieszenie pneumatyczne AMG RIDE CONTROL+ z adaptacyjnymi amortyzatorami. Do seryjnej specyfikacji należą również ekran MBUX Hyperscreen, innowacyjne reflektory DIGITAL LIGHT, pakiet asystenta jazdy Plus, nawigacja, zestaw kamer 360°, panoramiczny dach, a także 21-calowe obręcze AMG z lekkich stopów.

Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion
Akumulator samochodu ma użyteczną pojemność 107,8 kWh. Na stacjach szybkiego ładowania prądem stałym (DC) można ładować go z mocą do 200 kW. Maksymalna moc ładowania prądem zmiennym (AC) wynosi 11 kW.

Dzięki systemowi AMG SOUND EXPERIENCE nowy Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ wprowadza do świata aut elektrycznych fascynujące brzmienie. Zestaw audio tworzy wyjątkowe wrażenia akustyczne, korzystając ze specjalnych głośników, siłownika basowego (shakera) i generatora dźwięku. Dźwięk jest dostępny w dwóch wersjach: autentycznej (Authentic) lub sportowej (Performance). Brzmienie AMG SOUND EXPERIENCE jest generowane wewnątrz i na zewnątrz pojazdu, a jego tonacja oraz intensywność są dopasowane do aktualnego obciążenia, wybranego trybu jazdy albo preferencji kierowcy. Charakterystykę dźwięku można wstępnie określić za pomocą przycisków na kierownicy AMG Performance (zrównoważona, sportowa lub mocna).

Przez pierwsze 3 lata po zakupie nabywcy EQS-a 53 4MATIC+ mogą bezpłatnie korzystać z usługi Mercedes me Charge, a tym samym i z tzw. zielonego ładowania. Jak to działa? Prąd pobrany w ramach korzystania z Mercedes me Charge „wraca” do sieci w postaci energii elektrycznej z odnawianych źródeł. W rezultacie klienci mogą zawsze ładować swój samochód w sposób zrównoważony. Kolejną zaletą jest IONITY Unlimited: wszyscy europejscy nabywcy EQS-a sygnowanego przez Mercedes-AMG mogą bezpłatnie korzystać z sieci szybkiego ładowania IONITY przez 1 rok. Mercedes me Charge zapewnia im zintegrowaną funkcję płatności z prostym rozliczaniem ładowań.

Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion
Liczne opcje pozwalają nabywcom na daleko posuniętą indywidualizację swojego EQS-a 53 4MATIC+. Sportową, elektryczną limuzynę można doposażyć na przykład w pakiet AMG DYNAMIC PLUS (20 418 zł), który tymczasowo zapewnia większe moc i moment obrotowy: 560 kW (761 KM) zamiast 484 kW (658 KM) oraz 1020 Nm zamiast 950 Nm. Czas sprintu od 0 do 100 km/h wynosi wtedy tylko 3,4 s zamiast 3,8 s. Pakiet obejmuje nie tylko dodatki z zakresu dynamiki jazdy, takie jak funkcja wyścigowego ruszania RACE START i zwiększenie prędkości maksymalnej z 220 km/h do 250 km/h, ale także sportowy tryb brzmienia AMG SOUND EXPERIENCE (Performance).

Lista opcji obejmuje również ceramiczny, wysokowydajny kompozytowy układ hamulcowy AMG przedniej osi (21 439 zł), który gwarantuje krótkie drogi hamowania, precyzyjną kontrolę siły hamowania oraz maksymalną wytrzymałość nawet w ekstremalnych warunkach. W porównaniu ze standardowymi hamulcami charakteryzuje się ograniczeniem mas nieresorowanych w podwoziu, a co za tym idzie – większa zwinnością prowadzenia. Duże ceramiczne tarcze hamulcowe (440 x 40 mm) na przedniej osi mają kompozytową konstrukcję. Opcję tę wyróżniają zaciski polakierowane na charakterystyczny, brązowy kolor.

Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion
Na życzenie dostępny jest również wirtualny inżynier wyścigowy – AMG TRACK PACE (1276 zł). To specjalna aplikacja, która stanowi element systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX i jest przeznaczona do jazdy po torze wyścigowym. Nieprzerwanie rejestruje ponad 80 specyficznych dla pojazdu parametrów (np. prędkość, przyspieszenie). Ponadto prezentuje czasy okrążeń i różnicę względem czasu odniesienia. Ponieważ określone pozycje na ekranie są prezentowane na zielono lub na czerwono, kierowcy mogą jednym rzutem oka sprawdzić, czy aktualnie są szybsi czy wolniejsi. AMG TRACK PACE można dokupić też jako wyposażenie na żądanie, w ramach późniejszej bezprzewodowej aktywacji w samochodzie.

Pakiet AMG Night (2859 zł) sprawia, że zewnętrzny wygląd EQS-a staje się jeszcze bardziej wyrazisty. Wiele elementów zyskuje tu wykończenie w kolorze czarnym, które – w zależności od odcienia nadwozia – może tworzyć efektowny kontrast lub wpisywać się w stylistykę pojazdu. Należą do nich m.in. obudowy lusterek bocznych, obramowanie bocznych okien, specjalne osłony progów oraz elementy ozdobne przedniego zderzaka. Pakiet uzupełniają przyciemniane, termoizolacyjne tylne szyby.

EQS 53 4MATIC+ jest dostępny także m.in. z hakiem holowniczym (4288 zł) oraz z pakietem „Executive Rear” z komfortowymi tylnymi fotelami (28 534 zł). Poza tym jego nabywcy mają do wyboru dwa pakiety wyposażenia: Premium (9648 zł, obejmuje m.in. wyświetlacz head-up i funkcję zdalnego parkowania) oraz Premium Plus (31 827 zł, obejmuje m.in. wielokonturowe przednie fotele z funkcją wentylacji, podgrzewane koło kierownicy oraz pakiet AIR-BALANCE).


Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion - GALERIA ZDJĘĆ

Kup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milionKup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milionKup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milionKup sobie Mercedesa-AMG EQS 53 4MATIC+. Wydasz mniej niż milion

Zobacz także

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ Final Edition

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ Final Edition 2022-06-21

Mercedes-AMG żegna się z modelami z serii W/S 213, prezentując szczególnie bogato wyposażoną specjalną edycję E 63 S 4MATIC+ Final Edition. Samochód napędzany jest przez 4,0-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 450 kW (612 KM) i posiada napęd na...
Drive Pilot Mercedesa. System autonomicznej jazdy na poziomie 3

Drive Pilot Mercedesa. System autonomicznej jazdy na poziomie 3 2022-05-15

Mercedes rozpoczął sprzedaż w Niemczech sprzedaż systemu DRIVE PILOT. System umożliwiający warunkowo zautomatyzowaną jazdę (poziom 3. SAE) będzie można zamawiać od 17 maja 2022 r. jako opcjonalny dodatek dla Mercedesa klasy S, w cenie 5000 euro,...
Mercedes EQS z bezprzewodowymi aktualizacjami

Mercedes EQS z bezprzewodowymi aktualizacjami 2022-05-15

EQS jako pierwszy model Mercedesa pozwala aktywować nowe funkcje za pomocą aktualizacji bezprzewodowych OTA (over-the-air). Pozwala to modyfikować wyposażenie samochodu i jego oryginalną konfigurację już po zakupie. Wraz z modelem EQS SUV oferta...
Mercedes-AMG SL 43 z czterocylindrowym silnikiem

Mercedes-AMG SL 43 z czterocylindrowym silnikiem 2022-04-08

Mercedes poszerza gamę modelu AMG SL o nową wersję. Ten czteroosobowy kabriolet z miękkim dachem będzie dostępny również z silnikiem... czterocylindrowym.Przypomnijmy, nowa generacja Mercedesa-AMG SL została zaprezentowana w październiku 2021 roku....
Mercedes-AMG EQE 43 i EQE 53

Mercedes-AMG EQE 43 i EQE 53 2022-02-16

Mercedes rozszerza gamę elektrycznych modeli sygnowanych przez AMG. Do modelu EQS dołącza EQE i to od razu w dwóch wersjach - jako EQE 43 4Matic i EQE 53 4Matic+.Mercedes-AMG EQE 43 napędzany jest przez umieszczone przy osiach dwa silniki elektryczne o...
DRIVE PILOT Mercedesa. Autonomia na poziomie 3

DRIVE PILOT Mercedesa. Autonomia na poziomie 3 2021-12-12

Mercedes jest pierwszą firmą motoryzacyjną na świecie, która spełnia surowe wymogi prawne normy UN-R157 dla systemu jazdy zautomatyzowanej na poziomie 3. Niemiecki Federalny Urząd Transportu Samochodowego (KBA) przyznał homologację w tym zakresie,...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS