chceauto.pl
x

Jeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KM

Jeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
370 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
17.3 kWh

OSIĄGI

Moc
381 KM
0-100 km/h
6.3 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
10 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
66 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
265/60 R18
265/50 R20
275/45 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
533 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Jeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KMJeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KM

Jeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KM

Jeep Grand Cherokee

Jeep grand cherokee to bez wątpienia samochód z charakterem. Seria ZJ produkowana była od 1993 przez kolejne pięć lat. W 1998 roku auto przeszło głęboki lifting, model zyskał wewnątrzfirmowe oznaczenie WJ. W takim kształcie (zdecydowanie mniej kanciasty, zupełnie inna, wykonana z gorszej jakości materiałów deska rozdzielcza) przetrwał do 2004 roku od kiedy produkowana jest nowa seria - typoszereg WK. Zaletą grand chrokee jest bez wątpienia niepowtarzalny styl i przepiękny odgłos pracy silników V8 (zwłaszcza 5,2 l), które należą do bardzo wytrzymałych.

Zdecydowanie odradzamy zakup pojazdów z silnikiem diesla. Te ostatnie są nie tylko zbyt słabe, ale też bardzo awaryjne. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie inwestycja w instalację gazową. Ucierpi na tym jednak niezbyt wielki bagażnik. Najpopularniejsze auta z roczników 1993-1997 cierpią na kilka charakterystycznych przypadłości. Samo znalezienie interesującego egzemplarza może potrwać kilka miesięcy. W ogłoszeniach dominują mocno „wymęczone”, powypadkowe samochody przywiezione z Niemiec i Szwajcarii. Nawet, jeśli nie jeździły zbyt wiele w terenie, często służyły jako holowniki przyczep, co odbiło się na ich kondycji mechanicznej.

Użytkownicy najczęściej narzekają na kiepską jakość mostów napędowych, które już po 60-70 tys. km nadają się do wymiany. Usterka daje o sobie znać głośnym „wyciem”, znalezienie nowego mostu w dobrym stanie nie będzie ani łatwe, ani tanie. W polskich warunkach często zawodzą również raczej bezawaryjne skrzynie biegów. Wiele osób zapomina o konieczności wymiany oleju w tym elemencie (dla przedłużenia żywotności najlepiej zamontować dodatkowa chłodnicę oleju). Same przekładnie zbierają raczej pochlebne opinie, chociaż cztery biegi to w dzisiejszych czasach trochę za mało. Zawieszenie, które wbrew pozorom nie zapewnia wcale wysokiego komfortu (słabo radzi sobie zwłaszcza na koleinach, dość mocno buja na dziurach, co wymusza nie kierowcy ciągłe korygowanie toru jazdy na prostej) również nie może pochwalić się ponadprzeciętną trwałością. Często wymieniać trzeba elementy metalowo-gumowe. Z uwagi na dużą masę, awariom ulegają np. amortyzatory. Jeep nie jest też wolny od drobnych, acz dokuczliwych usterek. Współpracy lubi odmówić elektryka: przestaje działać ustawianie lub podgrzewanie foteli, nie kontaktują styki w instalacji oświetleniowej. Szczególną opieką trzeba też objąć układ klimatyzacji (rozszczelnienia, awarie sprężarek, sprzęgiełka).

WJ produkowany w latach 1997-2005 cieszy się zdecydowanie lepszą opinią. Wprawdzie problemy z wyjącymi mostami pozostały, ale dotyczą one mniejszej ilości egzemplarzy. Do usterek tego modelu zaliczyć trzeba jednak kiepskiej jakości tarcze hamulcowe (szybko się krzywią) oraz elementy metalowo-gumowe zawieszenia. Wciąż nie można też liczyć na rewelacyjny komfort. Samochód, podobnie jak jego poprzednik ma obie sztywne osie (niezależne pojawiło się dopiero w obecnie produkowanym modelu), więc jego domeną nie jest szybka jazda po krętych drogach.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-10-31

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Jeep Grand Cherokee 4xe już w sprzedaży. Polskie ceny2022-05-28Nowy Jeep Grand Cherokee2021-09-30Nowy Jeep w cenie mieszkania2013-07-11Jeep Grand Cherokee po liftingu2013-05-27Jeep Grand Cherokee z nową twarzą2013-01-14Jeep Grand Cherokee poległ na łosiu?2012-08-02

    Jeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Volkswagen Touareg

    Volkswagen Touareg

    3.0 eHybrid 381 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 337 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Lexus RX

    Lexus RX

    500h 371 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 432 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi Q8

    Audi Q8

    55TFSI e 381 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 352 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi Q7

    Audi Q7

    55TFSI e 381 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 302 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volvo XC60

    Volvo XC60

    T6 Plug-In Hybrid 350 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 257 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Land Rover Range Rover Sport

    Land Rover Range Rover Sport

    P400e 404 KM hybryda2022SUVautomat4x4
    cena średnia 422 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Jeep Grand Cherokee V 2.0 GME Plug-in Hybrid 381 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS