chceauto.pl
x

Ford Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KM

Ford Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
50 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
125 KM
0-100 km/h
11.3 s.
V max
193 km/h
Zasięg
750 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.1 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
47 zł
Zbiornik paliwa
53 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R16
215/50 R17
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
316 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KMFord Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KM

Ford Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KM

Ford Focus

Ford Focus I trafił do sprzedaży w 1998 roku i w niezmienionej formie przetrwał na rynku aż 7 lat. Druga generacja pojawiła się w 2004 roku i produkowana był aż do roku 2010 (z liftingiem w roku 2008). W 2010 roku zadebiutowała III generacja, której produkcję uruchomiono na początku 2011 roku. Samochód trafił do europejskich salonów wiosną tego samego roku.

Ford Focus Mk3 FL

Trzecia generacja focusa zadebiutowała wiosną 2011 roku. Samochód nie może już pochwalić się tak oryginalną stylistyką, jak pierwsza generacja, ale liczne nawiązania do większego Mondeo sprawiają, że auto wydaje się być znacznie większe niż jest w rzeczywistości.

Dobre wrażenie robi też kabina - jest przestronna i dobrze wykonana, deska rozdzielcza zrobiona została z niezłej jakości, miękkich w dotyku materiałów. W wersji hatchback rozczarowuje bagażnik - pojemność 277 l to o przeszło 20 l mniej, niż oferuje np. Citroen C3 należący do segmentu B!

Atutem Focusa pozostał natomiast rewelacyjny układ jezdny. Wielowahaczowe zawieszenie zapewnia wystarczający komfort jazdy i świetnie sprawuje się w zakrętach, o precyzję dba również precyzyjny układ kierowniczy. Auto w trzech wersjach nadwoziowych (jako czterodrzwiowy sedan i pieciodrzwiowe hatchback i kombi) dostępne jest w polskich salonach od połowy 2011 roku.

W 2014 roku samochód doczekał się faceliftingu. Zmieniono m.in pas przedni, który zyskał nowy zderzak i osłonę chłodnicy zaprojektowane zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki "One Ford".
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-09-27

Wersje

Ford Focus po liftingu2021-10-14Ford Focus z nowym napędem mikrohybrydowym2020-06-26Ford Focus z systemem HUD2018-07-04Ford Focus potrafi wykryć dziury2018-06-29Ford Focus IV generacji!2018-04-10Ford Focus Red i Black Edition2015-12-20

Ogłoszenia

Ford Focus

Ford Focus

pomorskie

38 900 zł

Ford Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Honda Civic

Honda Civic

1.0 Vtec Turbo 129 KM benzyna2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Megane

Renault Megane

1.6 115 KM benzyna2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 39 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4

Citroen C4

1.2 THP 130 KM benzyna2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Ceed

Kia Ceed

1.0 T-GDi 120 KM benzyna2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 51 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai i30

Hyundai i30

1.0 T-GDi 120 KM benzyna2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Pulsar

Nissan Pulsar

1.2 DIG-T 115 KM benzyna2018hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Focus Mk3 FL 1.0 EcoBoost 125 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS