Dacia otworzyła w Polsce zamówienia na Sandero, Sandero Stepway i Jogger po liftingu. Modele zyskały zmieniony front i rozbudowaną gamę napędów, obejmującą jednostki benzynowe, pełną hybrydę oraz wariant Eco‑G 120 z LPG w Joggerze, który może być połączony także z dwusprzęgłową skrzynią EDC. Dacia Jogger wzbogaciła się także o nowy hybrydowy napęd z silnikiem 1.8 o mocy 155 KM, który wcześniej zadebiutował w Bigsterze.
- Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Nadwozie
- Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Wnętrze
- Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Wyposażenie
- Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Silniki
- Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Ceny
Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Nadwozie
Przednia część nadwozia została całkowicie przeprojektowana: pozioma osłona chłodnicy jest szersza, światła LED zyskały ostrą sygnaturą w kształcie odwróconego "T", a zderzaki mają lepiej zintegrowane elementy ochronne.
Tył nadwozia również przeszedł modernizację. Lampy otrzymały nową, przestrzenną grafikę świetlną, przetłoczenia pokrywy bagażnika i błotników zostały wyraźniej zarysowane, a Jogger zyskał nowe panele ochronne.

Dacia Jogger
Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Wnętrze
We wnętrzu zmiany są już znacznie mniejsze, ale zauważalne. Sandeo i Jogger otrzymały nowe nawiewy powietrza na desce rozdzielczej przyjęły kształt odwróconej litery "T". Nowa jest kierownica. We wnętrzach Dacii Sandero, Sandero Stepway i Jogger może się znaleźć nowy system multimedialny z centralnie umieszczonym,10-calowym ekranem, a także indukcyjna ładowarka do smartfona. Interfejs cyfrowego zespołu zegarów i wskaźników o przekątnej 7 cali został zaprojektowany na nowo.

Dacia Jogger
Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Wyposażenie
Sandero i Jogger po liftingu oferują już w podstawowych wersjach bogatsze wyposażenie, a w wyższych wariantach gama systemów i funkcji została rozszerzona. W samochodach, w zależności od wersji, znalazły się m.in. systemy wspomagające jazdę spełniające najnowsze regulacje UE, kamera cofania o wyższej rozdzielczości, ulepszone czujniki parkowania, bezprzewodowa łączność ze smartfonem oraz gniazda USB-C z szybkim ładowaniem. W całej gamie zwiększono liczbę schowków i półek.

Dacia Sandero Stepway
Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Silniki
Nowa jest gama jednostek napędowych w Sandero i Joggerze. Nowością jest możliwość łączenia silnika Eco‑G (1.2 120 KM z fabryczną instalacją LPG; wcześniej moc wynosiła 100 KM) automatyczną skrzyni biegów. Jednocześnie Dacia powiększyła pojemność zbiorników LPG, z 40 do 49,6 l w Sandero i 48,8 w Jogerze.

Dacia Sandero Stepway
Moc klasycznych silników benzynowych (TCe) została podniesiona do 100 KM w Sandero i 110 KM w Sandero Stepway i Jogger.
Całkowitą nowością jest hybrydowy napęd o mocy 155 KM, wcześniej stosowany w Bigsterze. Zespół napędowy wykorzystuje czterocylindrowy silnik benzynowy o mocy 109 KM, dwa silniki elektryczne (główny o mocy 50 KM oraz wysokonapięciowy generator-rozrusznik), akumulator trakcyjny o pojemności 1,4 kWh oraz automatyczną skrzynię biegów.

Dacia Sandero
Dacia Sandero i Jogger po liftingu. Ceny
Odświeżone modele Sandero i Jogger są już dostępne do zamawiania. Ceny Sandero w wersji Essential z silnikiem TCe 100 zaczynają się od 63 900 zł, Sandero Stepway w wersji Essential z silnikiem TCe 110 kosztuje od 71 700 zł, Jogger w wersji Essential z silnikiem Eco-G 120 (benzyna+LPG) wyceniono 77 900 zł w wersji 5-miejscowej i 82 400 zł w wersji 7-miejscowej.
Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach na początku 2026 roku.