chceauto.pl
x

BMW 520i E39 150 KM

BMW 520i E39 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
1999
Średnia cena
9 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1991 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
150 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
220 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
64 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
460 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
19000 km czyli po 13 miesiącach
Zużycie paliwa
11.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.2 s.
Prędkość maksymalna
200 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

BMW 520i E39 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KMBMW 520i E39 150 KM

BMW 520i E39 150 KM

BMW 5

BMW serii 5 do duży samochód rodzinny - bezpośredni konkurent takich pojazdów, jak Audi A6 i Mercedes klasy E. Auta tej serii wytwarzane są przez niemiecką markę od 1972 roku. Najpopularniejsze na polskim rynku są obecnie modele typoszeregu E34 (lata produkcji 1998-1996) i E39 (1995-2003). W roku 2003 pojawił się nowy model piątki - typoszereg E60 - który przetrwał w ofercie do 2010 roku. Pod koniec roku 2009 BMW zaprezentowało kolejną generację - typoszereg F10.

BMW 5 E39

BMW E39 to obecnie najliczniejszy reprezentant serii 5 na polskim rynku. Samochód trafił do produkcji w 1995 roku zastępując model E34.

Zdaniem wielu fanów to ostatnie prawdziwe BMW, z elegancją, ale nie ekstrawagancką karoserią, nieźle spasowanym wnętrzem i konsolą środkową zwróconą w kierunku kierowcy.

Samochód to propozycja dla statecznych ojców rodzin, którzy lubią czerpać radość z jazdy. Tylny napęd i mocne silniki pozwalają cieszyć się prowadzeniem. Zawieszenie, jak przystało na limuzynę, zapewnia dobry komfort jazdy, precyzyjny układ kierowniczy pozwala na odpowiednie czucie drogi.

Podobnie, jak w przypadku innych starszych modeli BMW w ofercie dominują pojazdy sprowadzone, często powypadkowe i z dużym przebiegiem (średnie przebiegi Diesli to około 400 tys. km.).

Do typowych usterek należą nietrwałe części zawieszenia (aluminiowe wahacze i drążki) a także awarie układu napędowego (krzyżaki wału napędowego, poduszki wału, wycieki z tylnego mostu). Wrażliwe na przegrzanie są jednostki napędowe, awaria termostatu może się więc okazać bardzo kosztowna. Również same chłodnice nie wykazują zbyt wielkiej trwałości. Figle płata elektronika. Często nie sposób ustawić żądanej temperatury wewnątrz, przestają działać czujniki deszczu czy parkowania.

Ceny części nie są przesadnie wysokie, ale znalezienie godnego uwagi egzemplarza nie będzie łatwe.

Ograniczanie wydatków przy pomocy instalacji LPG może się okazać kosztowne, samochody niechętnie znoszą traktowanie ich gazem.

Lepiej zdecydować się na egzemplarz wyprodukowany po 2000 roku, kiedy to znacznie poprawiła się jakość montażu. Usunięto problemy z chwiejącymi się fotelami a także stukami i niedostatkami wykończenia wnętrza.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-04-19

Wersje

NADWOZIA

BMW 5 Touring nowej generacji2024-02-17BMW serii 5 z nowymi napędami hybrydowymi2023-09-30BMW 5 nowej generacji2023-05-28BMW serii 5. Ceny2016-11-21BMW serii 5 po liftingu2013-05-19Wszyscy chcą BMW 5!2013-01-24

BMW 5 CRASHTEST

BMW 520i E39 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A6

Audi A6

1.8 T 150 KM benzyna1999sedanręczna4x4
cena średnia 12 000 zł
OCENY
Dostępność
Saab 9-5

Saab 9-5

2.0 LPT 150 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 7 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Omega

Opel Omega

2.0 16V 136 KM benzyna1999sedanręcznatylny
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo 166

Alfa 166

2.0 TS 155 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes E-klasa

200 136 KM benzyna1999sedanręcznatylny
cena średnia 11 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda Xedos 9

Mazda Xedos 9

2.0 V6 144 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 7 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW 520i E39 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS