chceauto.pl
x

BMW 318d GT F34 143 KM

BMW 318d GT F34 143 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
60 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
diesel
Waga
1615 kg
Ładowność
495 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
143 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
210 km/h
Zasięg
840 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
50 zł
Zbiornik paliwa
57 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R17
225/50 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
520 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

BMW 318d GT F34 143 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KMBMW 318d GT F34 143 KM

BMW 318d GT F34 143 KM

BMW 3

Seria 3 to najpopularniejszy reprezentant rodziny pojazdów BMW. Pierwsze auto tej serii - typoszereg E21 - zadebiutowało w 1975 roku. W 1981 roku zaprezentowano kolejną generację - typoszereg E30 - która przetrwała w ofercie aż do 1994 roku. Wtedy też na rynku pojawiło się (najpopularniejsze obecnie na polskim rynku wtórnym) E36 produkowane aż do roku 2000. Kolejny model serii 3 - typoszereg E46 - produkowany był w latach 1998 - 2006. Od 2005 roku w ofercie pojawił się typoszereg E90, który oferowany był przez BMW do końca 2011 roku. Wtedy samochód zastąpiony został najnowsza "trójką" - typoszeregiem F30.

BMW 3 F34

BMW 3 GT to "powiększona" trójka oferowana w Europie od 2013 roku. Auto wyróżnia się nadwoziem typu hatchback przypominającym nieco "czterodzrzwiowe coupe". W połowie 2016 roku BMW zafundowało modelowi kurację odmładzającą. Zgodnie z przyjętą regułą zmiany w wyglądzie karoserii graniczyły się do pasów przedniego i tylnego. Auto otrzymało m.in. nowe, wykonane w technologii LED, reflektory (w tym przeciwmgłowe). Zmodernizowana karoseria mierzy dokładnie 4824 mm długości i legitymuje się rozstawem osi 2920 mm. W stosunku do standardowej trójki kierowca siedzi aż o 59 mm wyżej.

Klienci mają do wyboru trzy wersje wyposażeniowe: Sport Line, Luxury Line i M Sport. Niezależnie od wybranej opcji wszystkie modele – standardowo – otrzymują „inteligentne” wspomaganie kierownicy servotronic, dwustrefową klimatyzację automatyczną czy system dostępu bezkluczykowego.

Wszystkie silniki wykorzystują technologię BMW TwinPower Turbo. Ofertę otwierają trzy nowe jednostki benzynowe. Ich moc waha się od 184 KM do 326 KM. W cennikach pojawi się też pięć silników Diesla (od 150 KM do 313 KM).

Podstawowe wersje - BMW 320i Gran Turismo, 318d Gran Turismo oraz 320d Gran Turismo – oferowane będą z ręczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach (opcjonalnie 8-stopniowy automat). BMW 330i Gran Turismo, BMW 340i Gran Turismo oraz BMW 325d Gran Turismo oferowane będą w standardzie z automatyczną skrzynią Steptronic.

Wszystkie wersje benzynowe, jak również BMW 320d Gran Turismo i BMW 330d Gran Turismo, będą dostępne będą również w wersje 4x4 xDrive. Topowy diesel - BMW 335d xDrive Gran Turismo – otrzyma napęd na cztery koła w standardzie. W sumie klienci będą teraz mieć do wyboru aż 18 konfiguracji napędu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-09-11

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

BMW Neue Klasse. Taka będzie nowa seria 32023-09-13BMW serii 3 Touring zaprezentowane2019-06-13Nowe BMW serii 3 coraz bliżej2018-08-1640 lat BMW serii 32015-05-13BMW serii 3 po liftingu2015-05-08BMW 330e. Nowa hybryda plug-in2018-11-15

BMW 3 CRASHTEST

BMW 318d GT F34 143 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS