chceauto.pl
x
Auto na gwarancji. Czy muszę jechać na przegląd?

Auto na gwarancji. Czy muszę jechać na przegląd?

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2020-04-08 Opinie
Osoby, które w ostatnich miesiącach kupiły nowy samochód są obecnie pełne obaw dotyczących gwarancji. Plany serwisowe zmuszają je do planowych wizyt w ASO, ale obecne przepisy zbraniają opuszczania domu za wyjątkiem spraw "niezbędnych dla życia codziennego".

Na szczęście wielu importerów zdaje sobie sprawę z trudnej sytuacji klientów i wprowadza rozwiązania mające na celu ułatwienie obsługi aut. Pionierem jest w tej kwestii Ford, który - jako pierwszy w Polsce - wprowadził ostatnio bezpłatne usługi w ramach akcji "Serwis #zostańwdomu".

Obejmuje one odbiór pojazdu od klienta (door to door), pełną dezynfekcję przed przekazaniem auta oraz pakiet Ford Video Check. Wszystkie działania koncentrują się przede wszystkim na zapewnieniu bezpieczeństwa i minimalizowaniu ryzyka zarażenia koronawirusem.

"Zagrożenie epidemiczne traktujemy bardzo poważnie. Działania podjęte w ramach akcji Ford Serwis #zostańwdomu oraz nowe procedury bezpieczeństwa dostosowaliśmy do wszystkich zaleceń i wytycznych wydanych przez WHO oraz Ministerstwo Zdrowia. Dzięki temu nieprzerwanie możemy świadczyć nasze usługi" - podkreśla Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska

Ford Video Check to usługa realizowana przez wszystkie Autoryzowane Serwisy marki Ford. Dzięki niej można szybko i wygodnie komunikować się z doradcą bez konieczności wychodzenia z domu, a w ciągu kilku godzin od odebrania przez serwis auta od klienta zostaje przesłany sms'em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. W jasny i czytelny sposób prezentowane są w niej rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu.

Sama lista uzupełniona jest kolorami obrazującymi stan poszczególnych podzespołów pojazdu: zielonym (wszystko jest w porządku), żółtym (rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu) i czerwonym (część wymaga wymiany). W przesłanych materiałach znajdzie się również oferta, którą można zaakceptować "online".

"Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z Doradcą - klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie" - wyjaśnia Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.

Akcja Ford Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb.


Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Zobacz także

Ford uruchamia internetową sprzedaż aut

Ford uruchamia internetową sprzedaż aut 2020-05-20

W pełni zdalna obsługa, możliwość konfigurowania auta, dostęp do informacji o wszystkich modelach oferowanych od ręki przez dilerów Forda w całej Polsce i odroczone płatności. Ford uruchamia internetowy salon online z usługą wideoprezentacji i...
Akcja Klimatyzacja Dezynfekcja Pro Forda

Akcja Klimatyzacja Dezynfekcja Pro Forda 2020-04-24

Utrzymanie komfortowej temperatury wewnątrz samochodu jest szczególnie ważne podczas wiosennych i letnich podróży. Sprawna klimatyzacja zapewnia komfort i zwiększa bezpieczeństwo. Zaniedbana i źle serwisowana może zagrozić zdrowiu podróżujących....
Audi będzie wznawiać produkcję

Audi będzie wznawiać produkcję 2020-04-19

W najbliższych tygodniach Audi będzie stopniowo przywracać produkcję w swoich europejskich fabrykach. W połowie marca koncern ogłosił czasowe jej zawieszenie. Powodem tej marcowej decyzji były spowodowane pandemią koronawirusa zakłócenia w...
Niezwykły serwis Hondy

Niezwykły serwis Hondy 2020-04-14

Fabryki stoją, podobnie jak zdecydowana większość życia codziennego. Jednak serwis i naprawa samochodów musi odbywać. Producenci w tych niezwykłych czasach działają jednak... niezwykle. Pisaliśmy już o działaniach Forda. A jak postępuje...
10 lat chińskiego Volvo!

10 lat chińskiego Volvo! 2020-04-13

To było trzęsienie ziemi. Flagowa szwedzka marka motoryzacyjna została sprzedana chińskiemu koncernowi motoryzacyjnemu. Wycieńczony kryzysem finansowym amerykański właściciel sprzedał ją kilkukrotnie taniej, niż ją nabył. Wiele osób szczerze...
Hyundai przedłuża gwarancję. To efekt COVID-19

Hyundai przedłuża gwarancję. To efekt COVID-19 2020-04-08

Hyundai Motor ogłosił program o nazwie Hyundai C A R E, wydłużający okres gwarancji samochodów marki na całym świecie. Program ma na celu wsparcie klientów, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem aut ze względu na ograniczenia...
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.