chceauto.pl
x

Audi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KM

Audi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2020
Średnia cena
138 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1695 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
190 KM
0-100 km/h
7.4 s.
V max
220 km/h
Zasięg
620 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
64 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R18
235/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
530 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KMAudi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KM

Audi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KM

Audi Q3

Audi Q3 to niewielki crossover, który debiutował wiosną 2011 roku na salonie w Szanghaju. Pierwsze samochody trafiły do salonów w drugiej połowie roku. Samochód ma być bardziej prestiżową alternatywą dla takich aut, jak Mitsubishi ASX czy Nissan Qashqai. Q3 powstało w oparciu o płytę podłogową PQ35, na której powstają również Volkswagen Golf i Volkswagen Tiguan. Pojazd dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej. Kierowcy wybierać mogą między napędem na przednią oś lub 4x4. Standardem jest sześciostopniowa ręczna skrzynia biegów, na liście wyposażenia opcjonalnego znalazła się siedmiostopniowa przekładnia S-tronic. Audi Q3 produkowane jest w hiszpańskiej fabryce Seata w Martorell.

Audi Q3 II Sportback

Druga generacja Q3 zadebiutowała w lipcu 2018 roku. Auto trafiło do europejskich salonów w listopadzie 2018 roku. Samochód mierzy teraz 4 485 mm. To aż o 97 mm więcej niż poprzednik. Rozstaw osi zwiększył się o 77 mm i wynosi teraz 2680 mm. Auto jest też o 25 mm szersze (1856 mm) i o 5 mm (1585 mm) niższe niż do tej pory.

Dzięki potężnej osłonie chłodnicy z pionowym ożebrowaniem nowe Q3 przypomina flagowe Audi Q8. Standardem są m.in. wykonane w technologii diodowej reflektory przednie. O „terenowym” charakterze świadczą osłony nadkoli czy progów. W cennikach znajdziemy obręcze kół w rozmiarze od 17 do 20 cali.

Europejskie egzemplarze standardowo wyposażone są w cyfrowy zestaw wskaźników, system MMI, klimatyzację czy wielofunkcyjną, skórzaną kierownicę. Bez dopłaty otrzymamy też szereg systemów bezpieczeństwa, jak np. system automatycznego hamowania przed przeszkodą czy ostrzegania przed niekontrolowaną zmianą pasa ruchu.

Auto standardowo otrzyma również przesuwaną w zakresie 150 mm tylną kanapę z regulowanymi kątami oparcia. Dzięki niej bagażnik mieści od 530 do 675 l (1525 po złożeniu oparć). Podłoga – dzięki przesuwanej półce – może zostać zamontowana na jednym z trzech poziomów. Dzięki temu próg załadunku to 748 mm.

W początkowym okresie do wyboru będą cztery wersje napędowe: trzy benzynowe i jedna wysokoprężna. Zakres mocy wynosi od 150 do 230 KM. Standardowo samochód oferowany będzie z sześciostopniową ręczną skrzynią biegów i napędem na przednią oś. Na liście opcji znajdziemy też siedmiostopniową DSG i napęd 4x4 quattro. W przednim zawieszeniu pracują kolumny McPhersona. Z tyłu zastosowano niezależny układ wielowahaczowy (po cztery wahacze na koło). Bardziej wymagający mogą zdecydować się na aktywne zawieszenie (do wyboru sześć trybów jazdy) czy obniżone zawieszenie sportowe (standard dla odmiany S-line).

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-02

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowe Audi Q3 już w Polsce2018-11-30Audi Q3 już w salonach2018-11-08Nowe Audi Q3 już w produkcji2018-09-12Audi Q3 po zmianach2016-09-16Audi Q3 Sportback. Całkowita nowość!2019-07-26Audi A1 od Seata!2018-10-12

Audi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Karoq

Skoda Karoq

2.0 TSI 190 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 134 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ateca

Seat Ateca

2.0 TSI 190 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 109 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Tarraco

Seat Tarraco

2.0 TSI 190 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 122 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X4

BMW X4

20i 184 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 154 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo Stelvio

Alfa Stelvio

2.0 Turbo 200 KM benzyna2020SUVautomat4x4
cena średnia 140 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda CX-30

Mazda CX-30

2.0 Skyactiv-G 180 KM benzyna2020SUVautomatprzedni
cena średnia 110 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi Q3 II Sportback 40TFSI 190 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS