chceauto.pl
x

Volkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KM

Volkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
82 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel
Waga
1771 kg
Homologacja
ciężarowa
Ładowność
1029 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
204 KM
0-100 km/h
9.3 s.
V max
199 km/h
Zasięg
750 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.3 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
47 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/65 R16
235/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
5800 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KMVolkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KMVolkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KMVolkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KMVolkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KMVolkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KM

Volkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KM

Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter to bez wątpienia najpopularniejszy (przynajmniej pod względem rozpoznawalności) bus na świecie. Pierwsza generacja – zaprezentowana jeszcze w 1949 roku – bazowała na rozwiązaniach technicznych Volkswagena Typ 1 znanego szerzej, jako Garbus. Samochód wykorzystywał m.in. bliźniacze, chłodzone powietrzem, benzynowe silniki typu boxer oraz całą masę pochodzących z Garbusa podzespołów (skrzynie biegów, układ hamulcowy, przekładnie kierownicze itd.). Przełomowym dla historii Transportera okazał się rok 1990, gdy Volkswagen zaprezentował 4 generację modelu (T4). Produkowany do 2003 roku samochód był pierwszym busem niemieckiej marki wykorzystującym umieszczone poprzecznie z przodu jednostki napędowe i napęd na przednią oś (poprzednie generacje – wzorem Garbusa – napędzał silnik umieszczony bezpośrednio nad osią tylną). Transporter T4 był również pierwszym dużym dostawczakiem niemieckiego producenta, którego budową zajęła się polska fabryka niemieckiej marki w Poznaniu. W latach 2003-2015 powstawała kolejna generacja Transportera – model T5. Od 2015 roku Volkswagen oferuje swoim klientom 6 wcielenie auta, które w – w rzeczywistości – jest gruntownie zmodernizowanym Transporterem T5.

Volkswagen Transporter T6

W kwietniu 2015 oku Volkswagen zaprezentował nową generację Transportera - model T6. Podobnie, jak w przypadku poprzedników, produkcją auta zajęlła się polska fabryka koncernu w Poznaniu.

Model szóstej generacji można rozpoznać przede wszystkim po całkowicie zmienionej przedniej części nadwozia. Nowe są m.in. zderzak, osłona chłodnicy czy reflektory (opcjonalnie LED). W oczy rzucają się też niżej osadzone lusterka zewnętrzne i umieszczone w przetłoczeniu karoserii boczne kierunkowskazy.

Tak jak w poprzednich modelach, tak i w nowym modelu T o funkcjonalności wnętrza świadczą liczne półki i schowki oraz bardzo dobra widoczność z wnętrza kabiny. Zależnie od modelu, można zamówić (jako wyposażenie dodatkowe) elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera z przodu. Liczba schowków i półek zależy od modelu i liczby foteli we wnętrzu auta. Przewidziano dwa rodzaje tablicy rozdzielczej – z otwartymi lub z zamykanymi schowkami oraz z dwoma rodzajami środkowej konsoli.

Na rynkach, na których obowiązuje norma Euro 6, Transporter oferowany jest z zupełnie nowymi silnikami TDI, które opracowano specjalnie pod kątem surowych wymogów stawianych samochodom użytkowym. Montowany poprzecznie do osi pojazdu i nachylony ku przodowi o 8 stopni silnik TDI (1968 cm3) jest dostępny w wersjach o mocy: 84 KM, 102 KM, 150 KM oraz 204 KM.

Czterocylindrowa, benzynowa jednostka napędowa także ma pojemność 2,0 l i osiąga moc 150 KM bądź 204 KM. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny od 1500 obr./min. i ma wartość 280 lub 350 Nm. Tak jak silniki TDI, również TSI są wyposażane w system start-stop.

Powierzchnia ładunkowa Transportera furgona w wersji podstawowej wynosi 4,3 m2, a jego pojemność sięga 5,8 m3. W odmianie z dachem wyższym o 27,6 cm zwiększa się ona do 6,7 m3. Furgona można też zamówić z rozstawem osi zwiększonym o 40 cm – auto ma wtedy długość 5,29 m, a powierzchnia przedziału ładunkowego wynosi 5,0 m2. W wersji z dachem na standardowej wysokości daje to pojemność ładunkową 6,7 m3, a w furgonie z dachem podwyższonym – 7,8 m3. Istnieje także wersja auta z dachem podniesionym jeszcze wyżej – taki Transporter jest dostępny wyłącznie z większym rozstawem osi i ma przedział ładunkowy o pojemności 9,3 m3. Przypominamy, że na całym świecie, w ostatnich trzynastu latach, sprzedano prawie dwa miliony egzemplarzy modelu T5. Od chwili rozpoczęcia produkcji pierwszej generacji modelu T, przed 65 laty, nabywców znalazło 12 milionów aut tej serii.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-06-18

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

70 lat (!) Volkswagena Transportera2020-03-13Trzy dekady Volkswagena T42020-09-21Volkswagen T2 na prąd. Słyszałeś o nim?2019-11-03Volkswagen Poznań świętuje 25-lecie2018-09-12Volkswagen Transporter T6 już w Polsce2015-07-07Volkswagen Transporter T6 oficjalnie2015-04-16

Volkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Galaxy

Ford Galaxy

2.0 TDCI BiTurbo 210 KM diesel2017VANautomatprzedni
cena średnia 74 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz V-klasa

Mercedes V-klasa

250 BlueTec 190 KM diesel2017VANautomatprzedni
cena średnia 101 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford S-MAX

Ford S-MAX

2.0 TDCI BiTurbo 210 KM diesel2017VANautomatprzedni
cena średnia 75 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Transporter T6 2.0 BiTDI 204 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.