chceauto.pl
x

Toyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KM

Toyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2016
Średnia cena
43 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1329 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1150 kg
Ładowność
585 kg

OSIĄGI

Moc
99 KM
0-100 km/h
12.6 s.
V max
175 km/h
Zasięg
770 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
43 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15
205/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
360 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
17000 km czyli po 11 miesiącach
Zużycie paliwa
7.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
25 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
13.9 s.
Prędkość maksymalna
159 km/h

Toyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KMToyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KM

Toyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KM

Toyota Auris

Toyota Auris to tak naprawdę model Corolla w wersji hatchback. W 2007 roku Japończycy zdecydowali się rozbić dotychczasową rodzinę kompaktowego modelu - mianem Corolli określane są od tego czasu wyłącznie auta z nadwoziem typu sedan. Podobnie, jak swój większy brat ze stopniowanym tyłem również Auris cieszy się opinią trwałego i raczej niezawodnego auta. Egzemplarze sprzedawane w Europie pochodzą głównie z brytyjskiej lub tureckiej fabryki Toyoty.

W sierpniu 2018 roku Toyota ogłosiła rezygnację ze stosowania nazwy Auris. Ma to nastąpić w 2019 roku, wraz z premierą nowej generacji Corolli. Od tego momentu kompaktowe Toyoty niezależnie od nadwozia (kombi, sedan, hatchback) mają nosić nazwę Corolla.

Toyota Auris II FL

Chociaż auto zaprojektowane zostało od podstaw, do jego budowy wykorzystano płytę podłogową poprzednika. Bez zmian pozostały liczący 2,6 m rozstaw osi oraz szerokość nadwozia – 1,76 m.

Japończycy przyłożyli dużo starań, by nowy pojazd trafił w gusta młodszej klienteli. Karoseria jest niższa w stosunku do poprzednika aż o 55 mm, o 30 mm wzrosła też długość auta.

Producent podkreśla, że dzięki zastosowaniu wysokowytrzymałej stali gotowy do jazdy nowy Auris jest średnio (w zależności od modelu masa ulega zmianie) aż o 40 kg lżejszy starszej generacji. Obniżono też środek ciężkości i poprawiono rozkład mas, co skutkować ma zdecydowanie lepszymi właściwościami jezdnymi.

Auris oferowany jest (w zależności od rynku) w jednej z pięciu wersji różniących się jednostką napędową. Do wyboru są po dwa silniki benzynowe (1,3 l i 1,6 l) i dwa wysokoprężne (1,4 l i 2,0 l) a także wersja z napędem hybrydowym. Wszystkie jednostki napędowe współpracują z ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów. Mocniejsza wersja benzynowa - 1,6 l - może też byś sprzęgana z automatyczną skrzynią bezstopniową typu CVT.

W zależności od zastosowanej jednostki napędowej różni się układ jezdny. Auta z mniejszymi silnikami (1,3 l benzyna i 1,4 l Diesel) wyposażone są w belkę skrętną (z tyłu, z przodu kolumny MCPhersona), w samochodach z mocniejszymi motorami przy tylnej osi zastosowano układ wielowahaczowy.

W marcu 2015 roku Aurisa poddano kuracji odładzającej. Oprócz korekty aparycji i nowych jednostek napędowych istotne modyfikacje wprowadzono w zawieszeniu, elementach wygłuszenia kabiny oraz systemach bezpieczeństwa.

Najwięcej zmian zastosowano w przedniej części nadwozia. Zupełną nowością są wykonane w całości w technologii LED przednie reflektory. Żywotność diod określona na 100 tys. godzin jest zdecydowanie większa niż w przypadku standardowych żarówek H4/H7 czy żarników ksenonowych. Nowe są też zderzaki, który nadać mają sylwetce muskulatury. Auto otrzymało ponadto inne tyle światła.

W środku znajdziemy nową konsolę środkową, zmodernizowane wskaźniki i nowe wzory tapicerek. Materiały wykończeniowe są wyższej jakości, niż do tej pory.

Do grona jednostek napędowych dołączył zupełnie nowy silnik - 1.2 l Turbo. W ofercie jednostek wysokoprężnych motor 2.0 l D-4D zastąpiony został przez silnik 1.6 l D-4D, a mniejszy silnik Diesla - 1.4 l D-4D - poddano daleko idącym modyfikacjom celem przystosowania go do normy emisji spalin Euro6. W połączeniu z silnikami 1.2 l Turbo, 1.6 l Valvematic, 1.6 l D-4D i pełnym napędem hybrydowym, tylne zawieszenie ma teraz konstrukcję wielowahaczową. Zmieniono także oprogramowanie elektronicznego wspomagania kierownicy, dzięki czemu wzrosła precyzja prowadzenia przy wysokich prędkościach.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-08-30

Wersje

NADWOZIA

Toyota Auris nr III w Genewie2018-03-01Toyota Auris Touring Sports Freestyle2017-09-17Toyota Auris Hybrid w specjalnej cenie2015-04-22Toyota Auris po liftingu2015-02-23Nowa Auris już w salonach. Stara zostaje!2013-01-15Znamy ceny nowego Aurisa2012-11-06

Ogłoszenia

Toyota Auris

Toyota Auris

łódzkie

51 000 zł
Toyota Auris

Toyota Auris


56 000 zł
Toyota Auris

Toyota Auris


55 000 zł
Toyota Auris

Toyota Auris

łódzkie

44 500 zł

Toyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Megane

Renault Megane

1.2 TCe 100 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Note

Nissan Note

1.2 DIG-S 98 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai i30

Hyundai i30

1.4 100 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Tipo

Fiat Tipo

1.4 95 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

1.6 Duratec Ti-VCR 105 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Astra

Opel Astra

1.4 100 KM benzyna2016hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 32 000 zł
OCENY
Dostępność

Toyota Auris II FL 1.33 VVT-i 99 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS