chceauto.pl
x

Skoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KM

Skoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
65 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1395 cm3
Silnik
benzyna z CNG
Waga
1441 kg
Ładowność
524 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
110 KM
0-100 km/h
11.1 s.
V max
193 km/h
Zasięg
630 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
30 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
610 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Skoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KMSkoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KM

Skoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KM

Skoda Octavia

Skoda Octavia to jeden z najważniejszych modeli w ofercie czeskiego producenta i prawdziwa lokomotywa sprzedaży. Samochód obficie czerpie z niemieckich rozwiązań technicznych (silniki, zawieszania, płyty podłogowe), oferując przy tym bardziej przystępne ceny.

I generacja Octavii debiutowała w 1996 roku, w 2004 na rynek weszła druga generacja tego modelu. Samochód ten produkowano aż do 2013 roku, gdy prowadzono Octavię III.

Skoda Octavia III FL

Skoda Octavia III generacji debiutowała w grudniu 2012 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego. Jednocześnie w marcu, na salonie genewskim po raz pierwszy pokazano Octavię Combi. W lipcu oficjalnie zadebiutował samochód w sportowej wersji RS, a także uterenowionej o nazwie Scout (wyłącznie jako kombi).

Pod koniec 2016 roku auto doczekało się kuracji odmładzającej. Zmiany w stylistyce ograniczyły się do pasa przedniego. Sprzedażowy hit z Mlada Boleslav doczekał się zupełnie nowych reflektorów, świateł przeciwmgłowych i zderzaka. Przednie lampy stały się dwudzielne i przypominają trochę te znane z Mercedesa klasy E typoszeregu W212. Oświetlenie główne wykonano w całości w technologii diodowej. Każda z przednich lamp otrzymała charakterystyczny diodowy pas świateł do jazdy dziennej. Styliści przemodelowali również wzory obręczy kół (rozmiary od 16 do 18 cali).

Na pierwszy rzut oka kabina nie różni się od tej z wersji sprzed liftingu. Nowe funkcje zyskały systemy info-rozrywki, rozszerzono też listę wyposażenia opcjonalnego, na której znajdziemy m.in. asystenta jazdy z przyczepą czy adaptacyjne zawieszenie DCC. Zmodernizowana Octavia może się też pochwalić nowymi rozwiązaniami z zakresu „simply clever”. Należą do nich m.in. uchwyty na butelki ułatwiające ich odkręcanie, składane stoliki w oparciach przednich foteli czy programowalny kluczyk (zapamiętuje spersonalizowane ustawienia poszczególnych kierowców). Paleta jednostek napędowych obejmuje silniki o mocach od 84 KM do 184 KM. Zakres pojemności waha się od 1,0 l (TSI) do 2,0 l (TDI).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-03

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Skoda Octavia po liftingu. Pierwsze szkice2024-02-07Skoda Octavia w wersji Sportline. Ceny2021-06-08Skoda Octavia IV. Najbardziej zaawansowana w historii2020-08-06Skoda Octavia. Cztery wersje napędów, ale... nie teraz2020-07-20Trzy miliony nowoczesnych silników Skody2020-06-29Skoda Octavia w wersji Scout2020-06-21

Skoda Octavia III FL 1.4 TSI G-TEC 110 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS