chceauto.pl
x

Skoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KM

Skoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
69 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1122 kg
Ładowność
528 kg

OSIĄGI

Moc
80 KM
0-100 km/h
11.2 s.
V max
179 km/h
Zasięg
600 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
43 zł
Zbiornik paliwa
40 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiIdeał. Szeroki wybór tanich części, naprawę wykona każdy o zrobi to tanio tani
Rozmiar opon seryjnych
185/65 R15
195/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
9000 km czyli po 6 miesiącach
Zużycie paliwa
8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
21 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
12.3 s.
Prędkość maksymalna
163 km/h

Skoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KMSkoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KM

Skoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KM

Skoda Fabia

Skoda Fabia to typowy reprezentant segmentu B. Pierwsza generacja auta była zarazem pierwszym modelem opracowanym w całości przy współpracy z Volkswagenem i przyczyniła się do spopularyzowania czeskiej marki w Europie.

Pierwsza generacja produkowana był dość długo po od 2000 do 2007 roku. Wówczas wprowadzono na rynek Fabię II, która oczywiście również była oparta na niemieckich rozwiązaniach technicznych (silniki, skrzynie biegów, płyta podłogowa).

Trzecia generacja Skody Fabii debiutowała na salonie paryskim w 2014 roku.

Samochody - niezależnie od generacji - chwalone są za stosunkowo przestronne wnętrze, pewne właściwości jezdne i - jak na tę klasę - wysoką trwałość. Fabie całkiem nieźle trzymają ceny na rynku wtórnym - głównie za sprawą umiarkowanej awaryjności i łatwości obsługi.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ruszyła produkcja Skody Fabii IV2021-07-18Skoda Fabia IV oficjalnie!2021-05-04Skoda Fabia IV coraz blizej2021-04-26Nowa Skoda Fabia. Auto klasę wyżej!2021-02-25Skoda Fabia Combi ma już 20 lat2020-09-26Fabia po liftingu już w produkcji2018-08-13

Skoda Fabia IV 1.0 MPI 80 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS