chceauto.pl
x

Seat Exeo 1.8 T 150 KM

Seat Exeo 1.8 T 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2010
Średnia cena
21 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1781 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
9 s.
V max
218 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Wymiana oleju silnikowego
co 15 tys. kilometrów lub 12 miesięcy
Ilość oleju silnikowego
4.5 l.
Wymiana rozrządu
co 180 tys. kilometrów
Napęd rozrządu
pasek

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
442 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
11 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
29 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.9 s.
Prędkość maksymalna
198 km/h
Uwaga
Sugerowana jednostka napędowa wyposażona jest w turbosprężarkę. Należy pamiętać, że element ten podnosi obciążenie silnika. Dobór niewłaściwej instalacji lub jej zła regulacja oraz intensywna eksploatacja może prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika: od wypalenia uszczelki pod głowicą i gniazd zaworowych po - w skrajnych przypadkach - stopienie tłoków. Dlatego konieczne jest wybranie instalacji dedykowanej to silników turbo i zamontowanie jej w dobrym warsztacie.

Seat Exeo 1.8 T 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Seat Exeo 1.8 T 150 KMSeat Exeo 1.8 T 150 KMSeat Exeo 1.8 T 150 KMSeat Exeo 1.8 T 150 KMSeat Exeo 1.8 T 150 KMSeat Exeo 1.8 T 150 KMSeat Exeo 1.8 T 150 KM

Seat Exeo 1.8 T 150 KM

Po wprowadzeniu nowej generacji Toledo, w ofercie Seata przez długi czas brakowało sedana z prawdziwego zdarzenia. Hiszpanie rozwiązali ten problem w ciekawy sposób. W 2008 roku przeniesiono do hiszpańskiego miasta Martorelli linię montażową poprzedniej generacji audi A4 (B7) i po dokonaniu kosmetycznych zmian, stworzono model Exeo. Auto jest więc unowocześnioną wersją poprzedniej A4 – od Audi odróżnia go tylko gruntownie przeprojektowany przód i nieco tylko przemodelowany tył. Samochód ma też inne wnętrze – w Exeo zastosowano deskę rozdzielczą z A4 w wersji kabrio. Dzięki sprawdzonej technice i wysokiej jakości montażu, auto cieszy się dobrą opinią. Czasami zdarzają się jedynie drobne usterki instalacji elektrycznej. Z czasem należy się jednak spodziewać kłopotów z zawieszeniem (aluminiowe wahacze) oraz dwulitrowym, doładowanym TDI, który po większym przebiegu zaskoczyć może np pękniętą głowicą. 

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-09-23

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Seat kończy produkcję Exeo2013-04-14

Seat Exeo 1.8 T 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS