Zmodernizowane Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ oraz Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ w wersji V8 można już zamawiać w polskich salonach. Ich ceny w Polsce rozpoczynają się od 813 700 zł w przypadku GT 63 4MATIC+ oraz 879 100 zł w przypadku GT 63 S 4MATIC+. Co zmieniło się w obu modelach w ostatnim czasie?
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+
Prócz zmian optycznych lifting obejmuje zawieszenie AMG RIDE CONTROL+, które należy do standardowej specyfikacji odmian V8. Po modernizacji klienci mają do wyboru bogatszą gamę detali wyposażenia. Dodatkowe możliwości personalizacji zapewnia szersza gama wzorów obręczy, rodzajów tapicerki, wersji wykończenia i odcieni lakierów.
Na pierwszy rzut oka 8-cylindrowe odmiany AMG GT 4-drzwiowego Coupé po liftingu można rozpoznać po indywidualnie zaprojektowanym przednim pasie, który zadebiutował w nowym topowym wariancie tej serii – GT 63 S E PERFORMANCE. Zewnętrzne wloty powietrza są szersze i skierowane bardziej do środka samochodu. Za kierowanie strumienia powietrza do chłodnic odpowiadają teraz trzy pionowe żeberka.
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+
Wraz z liftingiem wersji 6-cylindrowych w palecie pojawiły się dwa nowe kolory nadwozia: niebieski spectral metalik i MANUFAKTUR niebieski spectral magno. Są one dostępne również dla wariantów V8. Nabywcy mają obecnie do wyboru 20 odcieni lakieru, w tym 5 matowych. Wyrazisty design nadwozia można dodatkowo podkreślić, wybierając nowy pakiet AMG Night II lub połączenie pakietów Night i Karbon. Ofertę dla wnętrza wzbogaciły nowe tonacje kolorystyczne oraz elementy wykończenia. Lista opcji obejmuję m.in. kierownicę AMG Performance.
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+
Standardowo montowane zawieszenie AMG RIDE CONTROL+, z bezstopniowo regulowanymi zaworami upustowymi różnicy ciśnienia, w ciągu zaledwie kilku milisekund dostosowuje siłę tłumienia dla każdego koła do sytuacji drogowej. Do wyboru podstawowej charakterystyki służą programy jazdy AMG DYNAMIC SELECT – od trybu Sport+ służącego do szczególnie dynamicznej jazdy po ustawienie Comfort, zapewniające wyjątkowo harmonijne tłumienie. W ramach modernizacji inżynierowie AMG znacząco zwiększyli rozpiętość pomiędzy sportowym prowadzeniem a komfortem. Wstępne zestrojenie zawieszenia (trzy tryby pracy do wyboru) można regulować niezależnie, osobnym przyciskiem.
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+
Dzięki specjalnej edycji AMG w kolorze AMG green light magno warianty V8 prezentują się z najbardziej sportowej strony. Odcień kontrastuje z elementami pakietu AMG Night w kolorze czarnym, z błyszczącym wykończeniem, oraz ciemnego chromu, a także z czarnymi naklejkami nad osłonami progów. Muskularny wygląd podkreślają 21-calowe kute obręcze kół AMG z pięcioma podwójnymi ramionami, polakierowane na czarno i zaakcentowane błyszczącym rantem. Dalszą indywidualizację zapewniają opcje w postaci pakietu aerodynamicznego AMG oraz pakietu wykończenia nadwozia Karbon.
Na życzenie 8-cylindrowe warianty AMG GT 4-drzwiowego Coupé są dostępne w luksusowej edycji specjalnej AMG z lakierem czerwień rubelitu metalik.