chceauto.pl
x

Nissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KM

Nissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2017
Średnia cena
72 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1618 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1430 kg
Ładowność
620 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
160 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
200 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
55 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/65 R17
225/55 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
550 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Nissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KMNissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KM

Nissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KM

Nissan X-Trail

Nissan X-Trail to kompaktowy SUV. Auto debiutowało w salonach 2002 roku, pierwsza generacja zbudowana była na płycie podłogowej Primery i Almery. Samochód cechował się przyzwoitymi możliwościami terenowymi, za to nieco gorzej prowadził się po nawierzchniach utwardzonych (miękko zestrojone zawieszenie przechylało się na zakrętach, mało precyzyjny układ kierowniczy). Podobny charakter miał zbudowany na płycie podłogowej Renault Megane i Nissana Qashqai, X-Trail drugiej generacji, który debiutował w 2007 roku.
W 2013 roku na salonie we Frankfurcie zaprezentowano X-Traila III, auto trafi na rynek w 2014 roku.

Nissan X-Trail III

Zbudowana od podstaw trzecia generacja X-Traila (samochód upodobnił się do modelu Qashqai) zadebiutowała w 2013 roku. Auto oferowane jest zarówno z napędem na przód (podstawowe wersje oraz odmiany z silnikiem benzynowym), jak i na obie osie. Klienci mogą zdecydować się na odmianę 5 lub 7-osobową. W połowie 2017 roku samochód doczekł się liftingu karoserii. Z zewnątrz auto wyróżnia się głównie nowymi zderzakami i oświetleniem. Z przodu zmieniono m.in. osłonę chłodnicy (więcej czarnego plastiku na wysoki połysk), kształt zderzaka (większa powierzchnia lakierowana) i reflektory. Inne są też światła przeciwmgłowe, które są teraz prostokątne zamiast okrągłych.

Z tyłu fani marki zwrócą uwagę na nowy zderzak i światła, które są teraz wykonane w technice LED. Przy okazji w cennikach zadebiutowały cztery nowe kolory karoserii i nowe wzory obręczy kół w rozmiarach 17 i 18 cali.

Większych zmian nie znajdziemy za to w kabinie. Liftingowe nowości ograniczają się do czteroramiennej, podciętej u dołu kierownicy i przemodelowanych dysz nawiewów. Standardem jest teraz cyfrowe radio DAB. Lista opcji obejmuje m.in. zmodernizowaną nawigację satelitarną (nowy interfejs i mocniejsza antena), podgrzewaną tylną kanapę czy system audio spod znaku BOSE (standard w wersji Tekna). Zmodernizowanego X-traila będzie też można zamówić z nowym systemem ProPILOT oferującym możliwość autonomicznej jazdy po autostradzie (automatyczne utrzymywanie pojazdu w obrębie jednego pasa ruchu niezależnie od natężenia ruchu).

Klienci ucieszą się też zapewne z „uporządkowania” bagażnika, dzięki czemu jego pojemność wzrosła z dotychczasowych 550 do 565 l (1996 l po złożeniu siedzeń 2 i 3 rzędu).

Po liftingu bez zmian pozostała paleta jednostek napędowych. Do wyboru są więc wysokoprężne: 1,6 l 130 KM i 2,0 l 177 KM oraz benzynowy 1,6 l (163 KM). Ostatni oferowany jest tylko z napędem na przód i ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów. Oba diesle zamówić można w odmianie 4x4 i z automatyczną, bezstopniową przekładnią CVT.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-06-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowy Nissan X-Trail. Premiera i polskie ceny2022-09-10Nissan X-trail po liftingu2017-06-05Nissan X-Trail z nowym mocnym dieslem2017-01-02Nissan X-Trail w obniżonej cenie2015-04-28Nissan X-Trail e-Power e-4orce - nietypowy pod każdym względem2022-12-19Używane: Nissan X-Trail II2018-12-31

Nissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

1.4 TSI 150 KM benzyna2017SUVręcznaprzedni
cena średnia 66 000 zł
OCENY
Dostępność
Subaru Forester

Subaru Forester

2.0 150 KM benzyna2017SUVręczna4x4
cena średnia 73 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda CX-5

Mazda CX-5

2.0 SKYACTIV-G 165 KM benzyna2017SUVręcznaprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q3

Audi Q3

1.4 TFSI 150 KM benzyna2017SUVręcznaprzedni
cena średnia 80 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda CR-V

Honda CR-V

2.0 i-VTEC 155 KM benzyna2017SUVręcznaprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Karoq

Skoda Karoq

1.5 TSI 150 KM benzyna2017SUVręcznaprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność

Nissan X-Trail III 1.6 DIG-T 160 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS