chceauto.pl
x

Nissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KM

Nissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1997
Średnia cena
trudna do określenia
Nadwozie
terenowy
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
4169 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
145 KM
0-100 km/h
17 s.
V max
160 km/h

KOSZTY

Spalanie
14 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
102 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Nissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KMNissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KM

Nissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KM

Nissan Patrol GR

Nissan Patrol GR to bardziej luksusowa wersja Patrola. Oba modele produkowane równolegle przez ostatnie kilkanaście lat. Patrole GR miały bardziej komfortowe zawieszenie, co umożliwiało codzienną eksploatacją na asfaltach, bogate wyposażenie i większy wybór, często mocniejszych silników.
Samochody te są bardzo cenione przez fanów offroadu, dlatego nawet kilkunastoletnie egzemplarze trzymają cenę.

Nissan Patrol GR Y60

Patrol GR to pojazd, który w czasach swojej świetności aspirował do miana luksusowej terenówki. Mimo tego, samochód - przede wszystkim - stworzono, by radził sobie świetnie w każdych warunkach. Patrol GR ma solidną ramę, umieszczony wzdłużnie z przodu silnik i dołączany napęd 4x4 (normalnie moc przekazywana jest na tylną oś). W starszych egzemplarzach dołączenie przedniej wymaga ręcznego "zapięcia" sprzęgiełek w przednich piastach. Co ciekawe, sprzęgiełka obsługiwane ręcznie cieszą się lepszą opinią niż automatyczne. Na tle "roboczego" Patrola 160 "luksusowe" modele GR wyróżniają się zawieszeniem w którym - zamiast resorów - zastosowano zapewniające zdecydowanie wyższy komfort sprężyny śrubowe. Wszystkie silniki zyskały miano trwałych (stosowano wyłącznie jednostki sześciocylindrowe) za najmniej udany uznaje się jednak wysokoprężny, turbodoładowany model 2,8 l. Ten, przy intensywnej terenowej eksploatacji, ma tendencję do przegrzewania, co może skutkować pękaniem głowicy. Na tle innych pojazdów terenowych, jak chociażby Land Rover Discovery, Patrol może się jednak pochwalić opinią niemalże pancernego.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-11-04

Wersje

NADWOZIA

Chcesz Japończyka? A może Nissan?2011-07-03

Nissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

4.2D 135 KM diesel1997terenowyręczna4x4
cena średnia 24 000 zł
OCENY
Dostępność

Nissan Patrol GR Y60 4.2 TD 145 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS