chceauto.pl
x
Niezwykły serwis Hondy

Niezwykły serwis Hondy

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2020-04-14 Opinie
Fabryki stoją, podobnie jak zdecydowana większość życia codziennego. Jednak serwis i naprawa samochodów musi odbywać. Producenci w tych niezwykłych czasach działają jednak... niezwykle. Pisaliśmy już o działaniach Forda. A jak postępuje Honda?

Autoryzowane stacje dealerskie Hondy wprowadziły specjalne procedury, a także polecają swoją ofertę w ramach programu „Zaawansowany Serwis Hondy”, która łączy zalety konwencjonalnego „door to door” z elektroniczną kontrolą stanu technicznego pojazdu (eVHC).

Usługa „door to door” polega na odebraniu pojazdu przez pracownika serwisu z miejsca zamieszkania lub pracy klienta i odstawieniu go z powrotem. Jedyny kontakt z właścicielem pojazdu ma miejsce przy przekazaniu kluczyka, gdyż zakres usługi serwisowej omawiany jest wcześniej telefonicznie. Kluczyk oraz elementy pojazdu, z którymi będzie miała styczność odbierająca go osoba, są przez nią dezynfekowane. Przy odbiorze wykonywane są również zdjęcia dokumentujące stan samochodu.

Usługa serwisowa rozpoczyna się od bezpłatnego wykonania diagnostyki eVHC (electronic Vehicle Health Check), w wyniku której klient otrzymuje mailem link do jej podsumowania zawierającego zdjęcia oraz film dokumentujący wykonanie diagnostyki przez mechanika wraz z jego komentarzami na temat ogólnego stanu technicznego samochodu oraz poszczególnych jego części i zespołów.

W przypadku wykrycia usterek nieuwzględnionych w pierwotnym zleceniu, ich naprawa wykonywana jest wyłącznie po akceptacji właściciela pojazdu (np. poprzez dodanie usługi do koszyka lub wysłanie maila). Klient, nie wychodząc z domu, poprzez interface na smartfonie, pozostaje w interakcji z serwisem i ma pełną kontrolę nad przebiegiem obsługi samochodu.

Po zakończeniu czynności serwisowych, pojazd jest odkażany, przy czym klient może również skorzystać z opcji ozonowania wnętrza i kanałów wentylacyjnych. Ostatnim etapem usługi „door to door” jest zwrot samochodu właścicielowi, w trakcie którego ponownie odkażany jest kluczyk oraz elementy, z którymi miał styczność odwożący go kierowca. Stan pojazdu po wykonanej usłudze dokumentowany jest zdjęciami.

Klienci nadal mają możliwość skorzystania z usług serwisowych w trybie standardowym. Serwisy Hondy pozostają czynne i będą prowadzić bieżącą obsługę, naprawy i przeglądy samochodów. Godziny otwarcia punktów serwisowych w wielu przypadkach uległy jednak zmianie.

Salony sprzedaży samochodów marki Honda również gotowe są na przyjęcie klientów, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności w celu zminimalizowania ryzyka zarażenia się koronawirusem.

Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Zobacz także

Trwa boom na auta używane. W Polsce zabraknie samochodów?

Trwa boom na auta używane. W Polsce zabraknie samochodów? 2021-06-10

W pierwszym kwartale 2021 roku zarejestrowano ponad 321,5 tys. samochodów osobowych. Co ciekawe, według danych Ministerstwa Cyfryzacji przeszło 63 proc. z nich to pojazdy używane, sprowadzone z zagranicy. Wzrosła również liczba ponownych rejestracji...
Akcja Klimatyzacja Dezynfekcja Pro Forda

Akcja Klimatyzacja Dezynfekcja Pro Forda 2020-04-24

Utrzymanie komfortowej temperatury wewnątrz samochodu jest szczególnie ważne podczas wiosennych i letnich podróży. Sprawna klimatyzacja zapewnia komfort i zwiększa bezpieczeństwo. Zaniedbana i źle serwisowana może zagrozić zdrowiu podróżujących....
Audi będzie wznawiać produkcję

Audi będzie wznawiać produkcję 2020-04-19

W najbliższych tygodniach Audi będzie stopniowo przywracać produkcję w swoich europejskich fabrykach. W połowie marca koncern ogłosił czasowe jej zawieszenie. Powodem tej marcowej decyzji były spowodowane pandemią koronawirusa zakłócenia w...
Auto na gwarancji. Czy muszę jechać na przegląd?

Auto na gwarancji. Czy muszę jechać na przegląd? 2020-04-08

Osoby, które w ostatnich miesiącach kupiły nowy samochód są obecnie pełne obaw dotyczących gwarancji. Plany serwisowe zmuszają je do planowych wizyt w ASO, ale obecne przepisy zbraniają opuszczania domu za wyjątkiem spraw "niezbędnych dla życia...
Hyundai przedłuża gwarancję. To efekt COVID-19

Hyundai przedłuża gwarancję. To efekt COVID-19 2020-04-08

Hyundai Motor ogłosił program o nazwie Hyundai C A R E, wydłużający okres gwarancji samochodów marki na całym świecie. Program ma na celu wsparcie klientów, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem aut ze względu na ograniczenia...
Volkswagen drukuje elementy masek dla służby zdrowia

Volkswagen drukuje elementy masek dla służby zdrowia 2020-04-03

Reagując na potrzeby związane z pandemią koronawirusa Volkswagen rozpoczął produkcję metodą druku 3D mocowań do osłon zabezpieczających twarz. Odbywa się to w ramach wspólnej inicjatywy z Airbusem i serwisem „Mobility goes Additive” zajmującym...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.