chceauto.pl
x
" "
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ Coupe

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ Coupe

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2017-04-06 Opinie
Mercedes zaprezentował właśnie kolejnych członków elitarnej rodziny AMG. W przyszłym tygodniu, na salonie w Nowym Jorku, zadebiutują modele Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ oraz Mercedes-AMG GLC 4MATIC+ Coupe. Każdy zamówić można będzie również we wzmocnionej odmianie S.

Mercedes-AMG GLC 4MATIC+ S Coupe
Mercedes-AMG GLC 4MATIC+ S Coupe
Niezależnie od wersji każdy z modeli napędzany jest podwójnie doładowanym silnikiem V8 o pojemności 4,0 l. Standardem jest m.in. automatyczna, dziewięciostopniowa skrzynia biegów, aktywne pneumatyczne zawieszenie, napęd na obie osie oraz tylny dyferencjał o ograniczonym uślizgu.

Mercedes-AMG GLC 4MATIC+ S Coupe
Mercedes-AMG GLC 4MATIC+ S Coupe
Mercedesy-AMG GLC 63 4MATIC+ - bez względu na wersję nadwoziową – mogą pochwalić się mocą 476 KM dostępną między 5500-6250 obr./min. Maksymalny moment obrotowy to - dostępne w zakresie 1750-4500 obr./min – 650 Nm. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z suvem, czy coupe – auta osiągają setkę w 4 s. i rozpędzają się do – limitowanej elektronicznie – prędkości maksymalnej 250 km/h.

Mercedes-AMG GLC 4MATIC+ S Coupe
Mercedes-AMG GLC 4MATIC+ S Coupe
Topowe odmiany oznaczone literą S mogą pochwalić się dodatkową mocą (34 KM) i momentem obrotowym (50 Nm. Oznacza to, że jednostka napędowa osiąga 510 KM (5500-6250 obr./min) i aż 700 Nm (1750-4500 obr./min). To przekłada się na lepsze przyspieszenia. W obu przypadkach (suv i coupe) setka pojawia się na liczniku po 3,8 s. od startu.

Na tle standardowych Mercedesów GLC odmiany sygnowane przez AMG wyróżniają się m.in. przestylizowanymi zderzakami i większymi kołami. Słabsze GLC 63 4MATIC oferowane będą na 10-ramiennych felgach o średnicy 19 cali. Topowe wersje S otrzymają 5-ramienne koła w rozmiarze 20 cali.

Lista zamówień na nowe auta spod znaku AMG otwarta zostanie 16 czerwca. Pierwsi właściciele otrzymają swoje pojazdy we wrześniu.

Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ Coupe - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ CoupeMercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ CoupeMercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ CoupeMercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ CoupeMercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ CoupeMercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ CoupeMercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ CoupeMercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 4MATIC+ Coupe

Zobacz także

Najpopularniejsze marki w Polsce w 2018

Najpopularniejsze marki w Polsce w 2018 2018-12-28

Dealerzy zaliczyć mogą mijający rok do udanych. Ze wstępnych podsumowań anno domini 2018 wynika, że rynek nowych samochodów w Polsce rozwijał się w imponującym tempie.O wstępny raport dotyczący mijającego roku w Polsce pokusił się Samar. Z...
Mercedes-AMG GT po liftingu

Mercedes-AMG GT po liftingu 2018-12-03

Wielbiony przez fanów niemieckiej marki Mercedes-AMG GT doczekał się kuracji odmładzającej. Co zmieniło się w ramach standardowego liftingu przypadającego na połowę rynkowej kariery?Z zewnątrz – niewiele. Samochód otrzymał nowe reflektory...
Mercedes-AMG A 35 4MATIC

Mercedes-AMG A 35 4MATIC 2018-09-19

Kilka dni temu firma z Affalterbach zaprezentowała nowy, „podstawowy” model spod znaku Mercedesa GT - AMG GT 43 4MATIC+. Teraz przyszła pora na nowego członka rodziny AMG – otwierającego cenniki Mercedesa-AMG A 35 4MATIC.Pozycjonowany poniżej modelu...
Mercedes-AMG GT 4-door Coupé

Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 2018-09-17

Mercedes-AMG zaprezentował nowy, bazowy, model nowej serii GT. Auto jest o niemal 14 tys. euro tańsze niż - pozycjonowany wyżej - GT 53.Z zewnątrz samochód odróżnia się od mocniejszego GT 53 jedynie plakietką na tylnej klapie. W standardzie...
40 lat ABSu!

40 lat ABSu! 2018-08-30

Równe cztery dekady temu, w końcu sierpnia 1978 roku, firmy firmy Mercedes i Bosch zaprezentowały światową nowość: układ zapobiegający blokowaniu kół w czasie hamowania znany dziś powszechnie pod skrótem ABS. Od końca 1978 r. ABS był...
Nowe samochody. Ile zarabiają producenci?

Nowe samochody. Ile zarabiają producenci? 2018-08-10

Mikroskala nie musi iść w parze z mikro-zarobkami. Dotyczy to zwłaszcza motoryzacji, gdzie kluczem do sukcesu zdaje się być właśnie niewielki, ograniczony poziom produkcji. Profesor ekonomii z niemieckiego Duisburga - Ferdinanda Dudenhöffer –...
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.