chceauto.pl
x

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KM

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
204 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
3283 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
1828 kg
Ładowność
672 kg

OSIĄGI

Moc
200 KM
0-100 km/h
8.4 s.
V max
212 km/h
Zasięg
730 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/60 R18
235/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
570 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KM

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KM

Mazda CX-60 oparta jest na opracowanej przez markę skalowanej, wielofunkcyjnej architekturze Skyactiv (Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture). W stosunku do starszych rozwiązań ulepszenia obejmują zwiększoną sztywność nadwozia, dzięki której kierowca jest w stanie odczuwać reakcje samochodu bez żadnych opóźnień.

Mazda CX-60 wkracza na europejski rynek jako ładowana z gniazdka hybryda plug-in, która łączy czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa Skyactiv-G o pojemności 2,5 litra z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW i akumulatorem o pojemności 17,8 kWh. Takie połączenie generuje systemową moc 327 KM/241 kW i maksymalny moment obrotowy 500 Nm. Mazda CX-60 PHEV przyspieszają w zakresie 0-100 km/h w zaledwie 5,8 s. Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV umożliwia przejechanie dystansu 63 km w trybie napędu czysto elektrycznego, przy prędkościach do 100 km/h.

Oprócz hybrydy PHEV w CX-60 będzie nowy silnik Diesla. Dla Mazdy jest to pierwszy, zbudowany od podstaw, rzędowy, sześciocylindrowy silnik e-Skyactiv D o pojemności 3,3 l. Według producenta nowa jednostka wysokoprężna jest jednym z najczystszych silników Diesla na świecie i dlatego Mazda jest przekonana, że ta jednostka napędowa przekroczy wymagania zapowiadanych regulacji dotyczących emisji spalin, gdy tylko wejdą one w życie.

Nowy, montowany wzdłużnie sześciocylindrowy silnik e-Skyactiv D o pojemności 3283 cm3 z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu Common Rail, opracowany został w duchu „rightsizingu”. To oznacza odpowiedni dobór pojemności silnika do wielkości i przeznaczenia samochodu, by uzyskać optymalne parametry mocy i zużycia paliwa.

Silnik e-Skyactiv D dostępny jest do wyboru w dwóch wersjach mocy – 200KM/147kW z napędem na tylne koła i 254KM/187kW z napędem na wszystkie koła Mazda i-Activ AWD. Silnik wyposażony jest w nowy, 48-woltowy system Mazda M Hybrid Boost.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-11-01

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Mazda CX-60 PHEV taniej. Ale tylko z rocznika 20222023-08-17Mazda CX-60 nowym dużym silnikiem Diesla2022-07-07Mazda CX-60 zaprezentowana. Polskie ceny2022-03-08Nadjeżdża Mazda CX-60 PHEV2022-02-09Mazda wraca do silnika Wankla2021-10-07

    Ogłoszenia

    Mazda CX-60

    Mazda CX-60

    lubelskie

    189 900 zł
    Mazda CX-60

    Mazda CX-60

    lubelskie

    189 999 zł
    Mazda CX-60

    Mazda CX-60

    kujawsko-pomorskie

    187 900 zł
    Mazda CX-60

    Mazda CX-60

    łódzkie

    189 999 zł

    Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mercedes - Benz GLB

    Mercedes GLB

    220d 190 KM diesel2022SUVautomattylny
    cena średnia 178 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volvo XC60

    Volvo XC60

    2.0 D4 Mild Hybrid 197 KM diesel2022SUVautomatprzedni
    cena średnia 217 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Skoda Karoq

    Skoda Karoq

    2.0 TDI 190 KM diesel2022SUVautomat4x4
    cena średnia 142 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Ford Kuga

    Ford Kuga

    2.0 EcoBlue 190 KM diesel2022SUVautomat4x4
    cena średnia 147 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Skoda Kodiaq

    Skoda Kodiaq

    2.0 TDI 200 KM diesel2022SUVautomat4x4
    cena średnia 172 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz GLC

    Mercedes GLC

    220d 194 KM diesel2022SUVautomat4x4
    cena średnia 191 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 200 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS