chceauto.pl
x

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G 2023

Dostępne samochody

Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 122 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 118 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 150 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 122 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 186 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 130 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 186 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 151 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 122 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 126 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 150 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 128 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 186 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 138 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 186 KM

2023, hatchback 5dr
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 159 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 122 KM

2023, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 122 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 150 KM

2023, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 127 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 186 KM

2023, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 137 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 122 KM

2023, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 123 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 150 KM

2023, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 135 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 186 KM

2023, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 145 000,00 zł
Mazda 3

Mazda 3 IV 2.0 Skyactiv-G 186 KM

2023, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 133 000,00 zł

Kilka słów o modelu

IV (2019-2023)

Czwarte wcielenie sprzedażowego hitu japońskiego producenta może pochwalić się m.in. zwiększonym o 25 (do 2725 mm) rozstawem osi. Wymiary hatchbacka pozostały niemalże bez zmian (4459 mm x 1797 mm x 1440 mm). Zauważalnie – aż o 82 mm – urósł za to sedan (4662 mm x 1797 mm x 1445 mm). Gama jednostek napędowych Mazdy 3 w Polsce obejmuje dwa silniki benzynowe. Bazowa jednostka 2.0 SKYACTIV-G o mocy 122 KM wyposażona została w system dezaktywacji cylindrów, zmodyfikowane porty dolotowe i dzielony system wtrysku paliwa. Silnik wykorzystuje technologią M-Hybrid (mild hybrid), która pomaga obniżyć zużycie paliwa, przeznaczając energię odzyskaną podczas hamowania do zasilania pokładowego sprzętu elektrycznego. Dodatkowo, M-Hybrid przyspiesza i usprawnia pracę systemu i-stop, a także wspiera pracę układu napędowego; Mocniejszy silnik to całkowicie nowa jednostka 2.0 SKYACTIV-X generująca 181 KM, która łączy w sobie zalety silników benzynowego i Diesla. Jej nowatorski układ zapłonowy SCCI (Spark-Controlled Compression Ignition – zapłon samoczynny sprężonej mieszanki sterowany świecą) polega na tym, że mieszanka paliwowo-powietrzna jest zapalana nie dzięki iskrze od świecy, ale pod wpływem wysokiego ciśnienia, jak w silniku Diesla. Natomiast świeca steruje samym momentem zapłonu. Oba silniki standardowo współpracują z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, natomiast opcjonalna przekładnia ośmiostopniowa wymaga dopłaty 6 tys. zł. Dodatkowy mocniejszy silnik może napędzać wszystkie koła - układ i-Activ AWD kosztuje 10 tys. zł. Mazda 3 będzie dostępna w nowych wersjach wyposażeniowych: Kai, Kanjo i Hikari i Enso. Już podstawowa wersja Kai jest doskonale wyposażone - posiada m.in. adaptacyjny tempomat, układ monitorowania martwego pola, automatyczne światła drogowe, system rozpoznawania znaków, system utrzymywania samochodu na pasie ruchu, czujniki parkowania, deszczu i zmierzchu oraz manualną klimatyzację. Nie zabraknie również systemu infotainment z ekranem o wielkości 8,8 cala, wyświetlacz HUD i nawigacji. W samochodach z silnikiem 122-konnym znajdą się światła typu LED, zaś w w wersji mocniejszej - matrycowe oświetlenie adaptacyjne.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS