Na salonie w Paryżu Lexus zaprezentował europejską wersję odświeżonego modelu IS. Stary Kontynent to ważny region dla tego pojazdu, co piąty Lexus IS wyjeżdża właśnie na europejskie drogi.
![Lexus IS po liftingu](https://img.chceauto.pl/arts/2568/lexus-is-po-liftingu-22229_v3.jpg)
Lexus IS po liftingu
Samochód otrzymał światła przednie o zmienionym kształcie, nowy zderzak z większymi wlotami powietrza oraz nową osłonę chłodnicy. W wersji F-Sport osłona chłodnicy otrzymała ciemniejszy kolor. Niewielkie zmiany dostrzeżemy również z tyłu, gdzie światła składają się teraz z trzech a nie dwóch rzędów LED-ów.
![Lexus IS po liftingu](https://img.chceauto.pl/arts/2568/lexus-is-po-liftingu-22234_v3.jpg)
Lexus IS po liftingu
Większym modernizacjom poddano wnętrze. Największą nowością jest ekran systemu infoteinment o przekątnej aż 10,25 cala (wcześniej stosowano 7-calowy), który otrzymał również wyższą rozdzielczość.
![Lexus IS po liftingu](https://img.chceauto.pl/arts/2568/lexus-is-po-liftingu-22231_v3.jpg)
Lexus IS po liftingu
Wyposażenie zostało poszerzone o pakiet Lexus Safety System+, który obejmuje m.in. system Pre-Crash Safety z układem wykrywania pieszych (wykrywa zagrożenia, ostrzega kierowcę, a w razie braku reakcji sam podejmuje próbą wyhamowania), monitorowania pasa ruchu (nie tylko ostrzega kierowcę, ale również potrafi skorygować tor jazdy), automatyczne światła drogowe oraz działający w pełnym zakresie prędkości adaptacyjny tempomat.
Nie ma natomiast żadnych nowości w zakresie stosowanych jednostek napędowych. Lexus IS nadal będzie oferowany w wersji hybrydowej (300h z benzynowym silnikiem o pojemności 2,5 l i jednostką elektryczną, sumaryczna moc to 223 KM) oraz z dwulitrowym doładowanym silnikiem benzynowym (IS 200t) o mocy 245 KM i automayczną skrzynią ośmiostopniową. Ta ostania wersja rozpędza się do 100 km/h w 7 sekund i może osiągnąć prędkość 230 km/h.