chceauto.pl
x

Lexus GS IV 300h 223 KM

Lexus GS IV 300h 223 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2013
Średnia cena
68 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2494 cm3
Silnik
hybryda
Waga
1730 kg
Ładowność
505 kg

OSIĄGI

Moc
223 KM
0-100 km/h
9.2 s.
V max
190 km/h
Zasięg
970 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
36 zł
Zbiornik paliwa
66 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/50 R17
235/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
530 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Lexus GS IV 300h 223 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lexus GS IV 300h 223 KMLexus GS IV 300h 223 KMLexus GS IV 300h 223 KMLexus GS IV 300h 223 KMLexus GS IV 300h 223 KMLexus GS IV 300h 223 KMLexus GS IV 300h 223 KMLexus GS IV 300h 223 KM

Lexus GS IV 300h 223 KM

Lexus GS

Lexus GS debiutował w 1993 roku. I generacja tego auta produkowana była do 1997 roku, gdy pojawił się Lexus GS drugiej generacji. W 2001 roku auto to poddano liftingowi, zaś w 2005 zakończono jego produkcję. Rok później pojawił się następca - GS trzeciej generacji, który sprzedawany był również w wersji hybrydowej.
Niezależnie od generacji Lexusy GS cieszą się dobrą opinią użytkowników, chociaż nie można zapominać, że to samochody klasy wyższej, których serwisowanie wiąże się z określonymi kosztami.

Lexus GS IV

Czwarta generacja GS trafiła na rynek w 2012 roku i przetrwała w ofercie kolejnych osiem lat. Wcześniej, w 2018 roku, model definitywnie wycofano jednak z rynków Starego Kontynentu. W ofercie japońskiej marki zastąpił go – zbliżony wymiarami, acz mniej prestiżowy – Lexus ES (przednionapędowy, blisko spokrewniony z Toyotą Camry). Wzorem poprzednika w ofercie były wyłącznie benzynowe V6 oraz wersja hybrydowa. Był to pierwszy model Lexusa zapowiadający nowy język stylistyczny japońskiej marki (z charakterystyczną ”paszczą” osłony chłodnicy). Z perspektywy użytkownika szczególnie ciekawie prezentuje się wersja hybrydowa – GS450h - która może się wreszcie pochwalić rozsądną pojemnością bagażnika (465/482 l) i w trybie miejskim zużywa bardzo rozsądne ilości paliwa (średnio około 8 l). Niezależnie od wersji napędowej standardem była bezstopniowa przekładnia CVT (symulowane 8 przełożeń) i napęd na tylną oś (opcjonalnie AWD).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-01-02

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Używane: Lexus GS III2021-02-28Luksus? Wcale nie musi być z Niemiec2011-08-26Lexus ES wkracza do Europy2018-08-21Lexus ES - poskie ceny2018-07-05Oficjalnie: Lexus GS F2015-01-06Używane: Lexus IS2012-12-16

Lexus GS IV 300h 223 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.