chceauto.pl
x

Land Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KM

Land Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
169 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
1939 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
250 KM
0-100 km/h
7.6 s.
V max
224 km/h
Zasięg
510 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
87 zł
Zbiornik paliwa
67 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/65 R17
235/60 R18
235/55 R19
235/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
963 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
15.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
51 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.4 s.
Prędkość maksymalna
204 km/h

Land Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KMLand Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KM

Land Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KM

Land Rover Discovery Sport debiutował jesienią 2014 roku na salonie paryskim. Samochód zastąpił na rynku Land Rovera Freelander, który został całkowicie wycofany z oferty.

Discovery Sport otrzymał m.in dzieloną w poziomie, dwuczęściową osłonę chłodnicy, wykonane w technologii LED światła przeciwmgłowe, "wcięcie w pasie" na wysokości klamek i - charakterystyczny dla modelu - pochylony w kierunku przodu słupek C. Dla zmniejszenia masy wiele części nadwozia wykonanych zostało z aluminium. Metal ten wykorzystano do budowy maski, przednich błotników, dachu i tylnej klapy. W konstrukcji karoserii na szeroką skalę wykorzystano również wysokowytrzymałe stopy stali.

Land Rover Discovery Sport jak przystało na terenówkę spod znaku Land Rovera wnętrze ma proste, kanciaste kształty. Na konsoli środkowej zamontowano duży ciekłokrystaliczny wyświetlacz o przekątnej 8 cali. Kierowca ma przed oczami klasyczne, wskazówkowe zegary. Na zamówienie, w bagażniku mogą być montowane dwa dodatkowe fotele, składane na płasko w podłogę. Firma zastrzega jednak, że sprawdzą się one wyłącznie "okazjonalnie".

Samochód ma niezłe właściwości terenowe. Kąt natarcia wynosi 25 stopni, kąt rampowy 21 stopni (20 w wersjach z automatem), a kąt zejścia 31 stopni. Prześwit podwozia to równe 212 mm.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-07-16

Wersje

NADWOZIA

Land Rover Discovery Sport po liftingu2019-06-03Land Rover Evoque i Discovery Sport po zmianach2020-09-10Land Rover Discovery Sport znacznie taniej!2015-06-06Land Rover Discovery Sport oficjalnie2014-09-03Euro NCAP Best in Class 20142015-01-07Oto półfinaliści konkursu WCOTY2016-01-27

Land Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volvo XC90

Volvo XC90

2.0 T5 254 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 210 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar F-Pace

Jaguar F-Pace

2.0 i4P 250 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 173 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

2.0 TSI 230 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 123 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche Macan

Porsche Macan

2.0 252 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 183 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X4

BMW X4

30i 252 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 164 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Kuga

Ford Kuga

2.0 EcoBoost 230 KM benzyna2019SUVautomatprzedni
cena średnia 104 000 zł
OCENY
Dostępność

Land Rover Discovery Sport I FL P250 MHEV 250 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS